alternatif
ek bi sütun/tablo açmadan direk embed (adı neyse) sütununa dizide gönderirsin
$kisimlar = array('1 kısım embed kodu','2 kısım embed kodu','3 kısım embed kodu')
vt eklerken serialize($kisimlar)
çekerken unserialize($kisimlar);
?kaç kısım var sizeof(unserialize($kisimlar));
1.kısım
$a = unserialize($kisimlar);
$a[0];
2.kısım
$a[1];
.
.
kolay gelsin