alternatif
ek bi sütun/tablo açmadan direk embed (adı neyse) sütununa dizide gönderirsin

$kisimlar = array('1 kısım embed kodu','2 kısım embed kodu','3 kısım embed kodu')

vt eklerken serialize($kisimlar)

çekerken unserialize($kisimlar);

?kaç kısım var sizeof(unserialize($kisimlar));

1.kısım
$a = unserialize($kisimlar);
$a[0];
2.kısım
$a[1];
.
.

kolay gelsin