Diziler videolar ve bölümler diye 3 tablon olur, diziyi açarsın IDsını alır o ID'ye bağlı bölüm oluşturursun, en sonda o bölüme bağlı video eklersin, videolar tablonda da ek olarak Kisim diye bir alanın olur bu alanda kaçıncı kısım olduğunu yazarsın bu kadar...