Arkadaşlar merhaba öncelikle sistemimin wordpress olduğunu belirteyim, Sandboxa 1 hafta önce düştüm ve 1 haftadır çıkmak için hiç bişey yapmadım bekledim çünkü neden düştüğümü anlayamadım copy paste olayı yapmadım ve sistem zaten makale içerikli değil kullanıcıların bilgi girdiği bir sistem. herneyse dün sandboxtan çıkmak için bi kaç şey denedim bugün çıktım.

1) Sitenin temasını, meta sını ve title nı değiştirdim.

2) Sitemin URL sini google a yeniden bildirdim.

3) Google toolbar a sitemin tam adresini yazıp toolbardan direk siteye 3-4 ayrı İP den giriş yaptım. ( bunun faydası şu google toolbardan sitenizin adresini yazıp direk giriş yaparsanız google botlar sizinle beraber sitenize giriyor. yani botları sitenize hemen çekebiliyorsunuz.)

bunları yaptıktan sonra
bu sabah çıktığımı gördüm..

Başarılar...