Merhaba arkadaşlar yeni bir site üzerinde çalışıyorum.Bu sitede Seo link uygulaması da yaptım.Linkler biraz uzun ama olsun. Ben bu sitemde makaleler için yorumların gösterildiği bir yer var.Her sayfada 10 tane yorum çekcem alttaki linklere basarak, sonraki 10 yorumun gösterilmesini falan sağlıyacağım.Bunu Get ile gayet güzel yapabilirken .htaccess kullanınca ve adres satırında fazla kirlilik olmasını istemediğimden işler biraz karışıyor.GET kullanmadan sayfalama nasıl yaparım?Mümkünse AJAX kullanarakta yapabilir miyim?



Bir sorum daha olucaktı, yorumu yazıp göndere basınca altta yorumunuz gönderiliyor lütfen bekleyiniz yazısını gösterip, yorum kaydedilince , yorumunuz gönderildiği yazısı ekrana bastırılmasını işlemini nasıl yaparım?Yani sayfayı yenilemeden kısaca yorum ekleme işlemini kolayca ajax ile nasıl yaparım?

Bu sorularım AJAX ile ilgili ama php ile de ilgili.Ajax yeni öğrenmeye başladım, bunları nasıl yapcağımı bilmiyorum , ajax bilgilerim pekişmesi açısından da iyi olucak.


Yardımlarınızı bekliyorum
İyi akşamlar