Şimdi anlamadım yine.Ben mesel almancanın dil dosyaları Joomla! dan indirdim.İçinde:
  1. administrator
  2. language
  3. plugins
  4. ve birde configuration.php-dist
çıktı.Ben bunlardan hangisini nereye atacağım.Ben sadece language klasöründeki dosyaları benim joomlamın yine language klasörünün içine attım.Ayrıca Joomla fish'e gelip "translation" dediğm zaman dil seçiyorum ve atalım menu seçiyorum.Burda menulerde ingilizcesini yazsam bile sitemde önizleme yapıp dili türkçeden ingilizceye aldığım zman bir değişme olmuyor.

Ayrıca mesela kullanıcı girişi yazıyor login yerinde oranında user login yazmasını istiyorum.Sanırım bu sonradan çevirmem ile olcak bir şey değil.

Acaba daha açık yazman mümkünmü ?