Arkadaşlar Joomla! fish kurdum(1.5 için). Tamam language ekliyorum bayraklarıda çıkıyor.ama mesela sitenin ana sayfasında tıkladığım zaman hiç bir çeviri olmuyor.Yazdığım makalelerde çeviri olmayacağını biliyorum ama login kısmı filanda aynen kalıyor.Yani moduleleride çevirmiyor.Manuel olarak çeviri yapam dedim yine olmadı.

Sonra internette biraz araştırdım ve language dosyalarını indirin filan diyor.Mesela ben joomla.org sitesinen almancanın language dosyalarını indirdim ama ben ftp de bunları nereye atacağım.Sadece ana sayfadaki language klasörüne de-DE (benim indirdiğim) dosyayı attım ama sonuç yine aynı.Ne yapmam gerekiyorda bu çeviri yapsın.Manuel olarakta yapcaksam nasıl yapacağım.

En azından mesela bir ankette bizde "oy ver" çıkıyor almanca diyince " oy ver " kısmı almanca olsun.