Dün forum sitemden bir üye program indirmiş w4rezmı degilmi bilmiyorum artık , ne yapmışsa pc si çökmüş adamın. who is bilgilerinden tel numaramı alıp aradı, ben batman jandarma komutanlığından bilmem ne falan, sitenizden dosya indirdim bilgisayarım çöktü masrafları karşılayacaksınız yoksa dava açarım falan dedi.
Sizce ne yapmalıyım ? Dava açabilirmi ?
hiçbişi yapamaz
ama gönlünü ferah tutmak için sitende bulunan cracklı dosyaları sil, "crack" ismini yasakla, footer'e açıklayıcı bi yazı yaz, sorumlu değiliz falan filan gibi ( bu aralar moda )