Bu yazıya göre Fikret sizi haklı buluyorum, ama Google'ın hangi sebeple hesabınızı askıya almış onu öğrenmeden kesin bir yargıya varmak yanlış bence.

Umarım iş sonunda tatlıya bağlanır. İyi akşamlar.