Ne yazıkki dünyada internet reklamcılığı konusunda en etkili ve en çok müşterisi olan firma google olduğu için istedikleri gibi at koşturuyorlar meydanda. Ve sizinde yaptığınız gibi hesapların neden durduğunu soruğunuzda saçma bir cevap ve bir adet link yolluyorlar hizmet şartı falan filan diye. Tamam kullanıcılarda da hata var ama bu kadarı da ayıp benimde çok paramı yedi bu gavurlar. Ama kime şikayet edeceksinki . En iyisi hiç uğraşmamak . Ben artık hergün küfrediyorum sadece sizde yapın rahatlarsınız.