Konu
Tablolarım da bir sorun var.
25-01-2009, 04:13:52
#7
ulasca
Bir sorunum daha var ve pm atıyorum. Sorun bu seferde yanındaki tablonun sabit kalmış olması onu da yukarıya kaydırıp bir bütünlük sağlamaya çalışıyorum.