büyük ihtimalle divsiz yani tablolarla yapıyorsun siteni.
düzenleyicinde kod alanına geç ve soldaki tablonun olduğu yere gel. aşağıdaki yapıya benzer birşeyler olmalı. resim olarak değil de sayfanın kendisini gösterseydin tam şurda diyebilirdim sorun için. neyse devam edelim
<table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td>içeriğin</td>
</tr>
</table>
içeriğin yazan yeri tablonun içeriği varsayıyorum.
o kısmı aşağıdaki hale getir.
<td valign="top">içeriğin</td>
sorunun büyük ihtimalle çözülmüş olacaktır. Yukarıdaki yapıdan farklı bişiler varsa ve sorun yaşarsan içeriğin olduğu td alanına valign="top" ekle yeter.
Daha da olmazsa resim değil de kendisini koysan ve bi pm atsan yardımcı olurum.
Kolay gelsin.