r10 da üye değil, bildiğim kadarı ile burda o kişi ile hiç görüşmedim sadece,
bir arkadaşımın firmasında çalışan bir kişiye söyledim nasıl ederiz diye, bana bu kişiyle irtibata geç bende tamam dedim tabi paradan bahsetmeyince, sevinmiştim açıkcası. ne göreyim 400 ytl olunca haliyle sinirlendim.
ben
ilk etapta bir insanlık yapılacağını düşünürken, sonuç hüsran, ama ben bu kişinin editör olduğunu bilsem sonuç itibari ile hemen ismini yazıcam. ama mail bir firma maili olduğu için, karalamak zorundayım, çünkü dediğim gibi mesajda

bir başka sahıstan bahsediyor.
Yukarıda bir başka arkadaşım da yazmış. Farz-ı misal bu hizmeti ücretsiz yapsa bu kadar feryat etmeyecektiniz çünkü bir insanlık yapılıp işiniz görülmüş olacaktı, yanlış mıyım? Değilim.