Bir iş yapmak için şirket açmıştık. Ve o iş maalesef yasalar yüzünden olmadı. Şirketimizin yaklaşık 2000 YTL lik KDV si vardır. Yani şirketi alırsanız ve müşterilere kestiğiniz faturada %18 lik kdv yi; 2000 ytl ye kadar devlete ödemeyeceksiniz.
Ek olarak şirketimizin İnternet Servis Sağlayıcı lisansı vardır. Bu lisans yaklaşık 2500 YTL+ KDV ye alınıyor. İlk başvuruda, 2 defa bu ücret ödeniyor. Eğer bir datacenter açacak iseniz böyle bir lisansa ihtiyacınız olacaktır. Ayrıca İnternet Servis Sağlayıcı lisansı olunca Yer Sağlayıcı lisansını ücretsiz olarak çıkartabiliyorsunuz. Teklifler için lütfen p.m atın.