Bir forum satın aldım, alan adı bu şirkette kayıtlıymış. Aldığım kişide burda barındırıyormuş zaten.
Panele girdiğimde Kayıt bekliyor diyor. Ticket attım 2-3 gün bekledim cevap gelmedi. MSN'den
iletişime geçtim, bana domainin size ait olduğunu kanıtlayın dediler. Benim dediğimi yapmasalar
bile onların panellerinde domain hangi hesaba aitse onun yönetebilmesi gerekiyor. Neyse dedim
nasıl kanıtlayacağımızı sordum ilk sahibine ulaşın bizimle görüşsün dedi, aldığım kişide bir başkasından
almış neyse gittim buldum bunlardan regleyen kişiyi. Ona dedim görüşsün diye.
Adam görüştüğünü söyledi 1-2 gün sonra. Ve ogünden beri MSN'den adamlardan cevap alamıyorum.
Online'lar ben bişi yazınca ya çevrimdışı oluyor yada Dışarda durumuna geçiyor!
Her nekadar anlayışla yaklaşsamda yeter artık 1 aydır alt tarafı bi dns değiştirecekler
Karinca Web Tasarım Hosting Hizmetleri -
Karinca Web Tasarım Hosting Hizmetleri