undefined adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler ertan, dediklerin çok mantıklı ve yararlı oldu. fakat sorunu hala halletmiş değilim ama aşama kaydettim
son bulgularım
adaptör sorunsuz, başka bir bilgisayarda denedim...
bilgisayardan klavyeyi ve fareyi çıkardıktan sonra deneme şansım yok çünkü internetin koptuğunu göremem böyle bir hareket sonucu wireless klavye usbden çıktıktan sonra yeniden başlatmadan çalışmıyor
Sanıyorum sorun sistemde virüs olabilir birçok forumda bu wireless bağlantısının sık kesilmesiyle ilgili konu açılmış birçok sebebi var galiba ama benim sorunum wireless kopuyor tekrar giriyor ama ikinci girişinde internete girmiyor ama ağ bağlı diyor bazen de çok uzun bir süre ağ adresi alınıyor diyor ama bağlanamıyor, sorunun çözümünde yardımcı olabilecek herkese şimdiden teşekkür ediyorum
öncelikle kablolarını kontrol et. Kabloların kırıklığı bağlantının sürekli düşmesine neden olabiliyor. Eğer format atıpta aynı sorunu yaşıyorsan kabloları kontrol et oda olmazsa modemi resetle oda olmadı modemi değiştirirsin