Virus olduğunda explorer kendini kapatır

ama sen de gidip geliyorsa virusle alakası yok.. kablolu bir tane mouse edinip baksaydın...
Bi soru da şöyle, kablosuz klavye-mouse ile daha önce böyle bir sorun yaşadın mı? Eğer hayırsa sorun sisteminle alakalıdır.. Sen yine de mouse unu bi değiştir (ödünç al..)
ayrıca modemin ara yüzüne girip kullanıcı adı, şifreni ve diğer ayarları tekrar girip kaydet sonra bağlantını test ettir.. Benim modem de ara sıra girmiyor o şekilde yapınca girebiliyorum.. Ama modemim kablolu