Selamlar,
syhbyz arkadaşa kısmen katılıyorum ama ben bataryasız kullanıyorum.
Neden?

Çünkü laptopu kullandığım yerlerde aşırı akım rölesi var.Bu da gerilimi düzenlemeye yetiyor Eğer evinizde yada kaldığınız yurtlarda bu tarz bir röle mevcutsa sorun olmayacaktır.. Eğer yoksa riske atmamak için batarya ile kullanabilirsiniz..