usekes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada kendisi belirtmiş ama yine de söyliyeyim, forum yazılımının lisansı satışa dahil değil zira sitenin lisansı yok...

Teşekkürler .. Tekrar Belirttiğiniz için. Hala Özelde Soranlar Oluyor .. Lisans Yok.