Tesisimizin resimleri önümüzdeki birkaç gün içerisinde tüm açılardan çekilerek eklenecektir!
*Tüm ürünlerden yarım kg.(1/2) şeklinde paketler halinde sipariş verebilirsiniz.
*Tepsi olarak almak isterseniz; tepsi kütlesi yaklaşık 3,4 kg.dır.(Bir tepsiye yaklaşık 70 dilim baklava sığmaktadır.)
*İkamet ettiğiniz yerde herhangi bir tatlı dükkanı ile anlaşma sağlayabilirseniz çok daha yüksek alımlarda kazandıran anlaşmalar yapabiliriz. Bu noktada sizde kazanabilirsiniz!

2013 Yaz Paketleri
Ekonomik Paket
1 kg. baklava
0,5 kg. fıstık ezmesi
______________+
55 tl.


Paketlerimizi beğenmediniz mi? Kolayı var: Sizlere kendi paketinizi oluşturma fırsatı da veriyoruz!
Kendi istediğiniz ürünlerden istediğiniz miktarı belirleyin; biz de sizleri mutlu edecek indirimlerimizi sunalım.


Orjinal Resim(1kg.) Tepsiden Orjinal Çekim Yakından Çekim
Baklavanın kilogramı 35 tl. (Üst kalite isterseniz 45 tl )


Orjinal Tepsiden
Fıstık ezmesinin kilogramı 49 tl. (Üst kalite isterseniz 59 tl)


Resim2
Havuç Dilimi'nin kilogramı 39 tl. (Üst kalite isterseniz 49 tl )



Orjinal Resim(1 kg.) Resim2 Geniş Açıdan
Kuru antep fıstığının kilogramı 35 tl. (Üst kalite isterseniz 45 tl)
Tuzlu, az tuzlu ve tuzsuz seçeneklerimiz mevcuttur!


Orjinal Tepsiden Çekim Orjinal Yakında Çekim
Şöbiyet'in kilogramı 39 tl. (Üst kalite isterseniz 49 tl )

Orjinal Yakından Çekim
Fıstık sarması'nın kilogramı 49 tl. (Üst kalite isterseniz 59 tl )


Orjinal Yakından Çekim Resim2
Sultan Sarması'nın kilogramı 35 tl (Üst kalite isterseniz 45 tl )


Kargo masrafı size aittir(yurtiçi kargo). Sipariş vermek isteyenler PM ile ulaşabilir.
Yurtdışına gönderim başlamıştır. (Dünyanın her yerine gönderim yapıyoruz!)
Ödeme
Eft/Havale: Yapı Kredi Bankası - İş Bankası - Ziraat Bankası ya da Misli.com
7/24 Telefonum:
05556907444
Sipariş vermek yada soru sormak için arayabilirsiniz.
(sms ile de sipariş alıyoruz)

Sıkça Sorulan Sorular
Uzun yolda baklava yada ezmeye bir şey olur mu?
Hayır, Gaziantep'ten Edirne'ye kadar baklava yollandı, 2 gün içerisinde hiç bir problem çıkmadı.
Sıcak günlerde üründe bir problem ortaya çıkar mı?
Hayır, hava çok sıcak dahi olsa ürünün 4 güne kadar dayanıklılık süresi var. Hiçbir problem olmaz.
Yolda ezilme gibi bir durum söz konusu olur mu?
Hayır, siparişleri bir kutunun içerisine sabitleyip o şekilde yolluyoruz. Ezilme tehlikesi ortadan kalkmış oluyor.
Üst kalitenin esprisi nedir? Neden üst kalite almalıyım?
https://www.r10.net/2109029-post268.html
Alınan ürün nasıl muhafaza edilir?
Baklava buzdolabı haricinde oda sıcaklığında bekleyebilir, fakat ezmeyi buzdolabında bekletip de yiyebilirsiniz.
Tabii en iyi muhafaza yeri midenizdir.
Kargo kaç günde kapımda olur?
Normal şartlarda Türkiyenin heryerine 2 günde ulaşıyor. Fakat İstanbul ,Ankara ve İzmir'e VIP Kargo şeklinde yollarsak 1 günde elinizde olur.
Not: VIP Kargo'da kargo ücretine +5 tl civarı masraf ekleniyor.

Sipariş Verenlerin Yorumları
dc_alican / https://www.r10.net/1061838227-post782.htmlmyload / https://www.r10.net/1061741725-post772.html
x2841x / https://www.r10.net/1060921892-post735.html
secoita / https://www.r10.net/1060800772-post701.html
MarkaBilisim / https://www.r10.net/1060747337-post665.html
DecK / https://www.r10.net/1060614093-post639.html
Jason / https://www.r10.net/1060591674-post630.html
bolivar / https://www.r10.net/1060285822-post617.html
obscure / https://www.r10.net/1060272472-post614.html
MrManson / https://www.r10.net/1059791395-post585.html
Jonturk / https://www.r10.net/2421761-post442.html
RoZx / https://www.r10.net/2167500-post340.html
LincolnSamet / https://www.r10.net/2144348-post319.html
https://www.r10.net/2395073-post405.html
VMY / https://www.r10.net/2066044-post236.html
Varista / https://www.r10.net/1942682-post194.html
OyunHayali / https://www.r10.net/1800129-post154.html
DarkRhyme / https://www.r10.net/1795874-post152.html
Mathrock / https://www.r10.net/1776996-post144.html
ByMsT / https://www.r10.net/1747835-post109.html
zeynelkoc / https://www.r10.net/1724031-post94.html
LoRD_YenGeC / https://www.r10.net/1717971-post85.html
MertB / https://www.r10.net/1722664-post89.html
karaLi / https://www.r10.net/1704368-post66.html
https://www.r10.net/1705041-post70.html
cenkaraman / https://www.r10.net/1704604-post68.html
systurk / https://www.r10.net/1695943-post59.html



ÇOK YAKINDA!
"r10 baklava festivali"