Biraz önce kargo geldi, baklava da fıstık ezmesi de çok güzel ve kargoda da hiç hasar görmemiş. Antep'ten Edirne'ye sağlam geldiğine göre rahatlıkla alabilirsiniz tavsiye ederim.