MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar alanların yiyenlerin yorumları ve kalite ortada
yarın sipariş günü.Canı çekenler ağızları sulananlar eklesinler msni
az önce elime ulaştı yeni sipariş edebilirim
güzel kalilteliymiş (kargo parası 10 lira biraz fazla)