AntiCor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim. Konya' ya yolunuz düşerse mutlakada beklerim.
Keşke öyle bir şansım olsa idi... Evliliğin En Güzel Zamanıdır ilk evlendiğiniz zaman ve İnşallah Rabbim Nasip eder ise Bebeğinizi Kucağınıza aldığınızda o Duygu anlatılmıyor Yaşamak lazım denir ya Aynen o şekilde.
Tekrar'dan mutluluklar dilerim.