teşekkür ederim. Konya' ya yolunuz düşerse mutlakada beklerim.
Keşke öyle bir şansım olsa idi... Evliliğin En Güzel Zamanıdır ilk evlendiğiniz zaman ve İnşallah Rabbim Nasip eder ise Bebeğinizi Kucağınıza aldığınızda o Duygu anlatılmıyor Yaşamak lazım denir ya Aynen o şekilde.
Tekrar'dan mutluluklar dilerim.