Yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar..Kimseye zorla iş yaptırdığım yok. Ancak bir eleman arıyorum demedim. Kimseye de patronluk yapacak değilim. Takım arkadaşı arıyorum dedim. Aradığım kişiye full iş yıkacak değilim. Beraber çalışacağız.

Ayrıca , rakam konusunda bütcem buna elveriyor. Daha fazlasını verebilmeyi bende isterim. Bi de şu var. Birlikte çalışacağımız için daha fazlasını kazanırsak daha fazla alır. Kimsenin hakkını yemem. 10 kazanıp 1 ödemem. Veremiyeceğim parayı da veririm demek istemem.

Lütfen yalnızca ilgili kişiler yorum yazsın.

Selametle