Konu
web 2.0 & php + mysql + grafik [aylık ücret ödeyeceğim coder arıyorum]
25-02-2009, 23:14:52
#6
herrkaleun
Misafir
200 mü?
biraz düşük bir ücret olmuş hatta epey düşük olmuş