![]() |
asp mi php miöğreneyim ? Slm arkadaşlar internette boş boş işlerle ugraşıyorum asp veya php öpğrenmek istiyorum hiçbilgi yoktur 0 dan öğrenecem kaynak siteler varmı şuraya bak şuraya ba diyebileceğiniz veya şunu öğren gibisinde yardımcı olursanz ramazan ramazan çok faydanız dokunur valla iyi geceler |
eğer ileri dönük projeler yapmak istiyorsan PHP Öğren .. |
arkadaş programlama öğrenmek istiyor siz hazır script sitelerini vermişsiniz.. Hazır Sistemlere bulaştığında hazırcı olur. Programlamarda hazır templateleri dahi programa giydirilmesini tavsiye etmem Eğer Gercekten Programlamaya Girmek İstiyosan Php i Öğrenmek İstediğin Neticesine Vardığında Önce Programlamaya Başlamadan Önce Bir AppServer İndir Kur Ve Onu Ne İşe Yaradığını Öğren Ve Onunla Neler Yapabileciğini Asp Öğrenmek İstediğin Neticesine Vardığında İse Windows Kullanıyosan Web Bileşenlerinden LocalHost u Aktif Duruma Getireceğin Bileşeni Öğren Ve Onun Hakkında Bilgi Edin. Bileşen İsmini Yaza Bilirdim .. Yazmadım O ismi Merak Etmen Demek O işe Başlamak için Bir Adımdaha Attığın Demektir. Fikrim ise php öğrenmeni Tavsiye ederim.. Kaynak istersen Güzel Ve Kesin Çözümlü Bir Kaynak sana: www.turkekip.com bu siteyi incele |
piyasa iş ise php düzgün bir şirkete çalışmak ise asp |
php ile başla sonra aspye geç ama uzun vadeli işler için php öneririm. büyük şirketlerde çalışmak istersen kesinlikle asp.net |
Bilgileriniz için saolun arkadaşlar çok teşekkür ederim Php öğrenmeye karar verdim msnde 20 kişiden fazla phpöğren kolay dediler php öğrenecem 0 dan hiç bir bilgim yok hangi Sitelerden Ders alayım Kaynak varmı açıklayıcı |
ne işin var pc e başında hiç ögrenme bırak öss hazırlan ne bilim memurluga hazırlan doktor ol boşver git normal hayatta iş yap :D |
Yaşım dolayısıyla hazırlanamıyorum be hocam ;) Bir Hobi Diyelim Bilgisayar başında oturayımda boş boş ekrana bakayım yeterdiyenlerdenim bende ::) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Tabii ki php, asp ile vakit kaybedersen php ile uraşmaya başladığında keşke asp ile vakit kaybetmeseydim deme benim gibi :D |
Alıntı:
|
hobi olarak öğreniyosan c# la asp.net öğrenmen daha iyi olucaktır. php bilen eleman arayan firma yok ( herkes php biliyor :( ) ama ilerde mspd sertifikası vs. alırsan asp.net işine yarayacaktır. her ne kadar c++ ve php ye daha da ilgi duyuyor olsam piyasada işler böyle işliyor :( . |
hiç programlama bilmedigini söylerken html de bilmedigini düşünüyorum bu yüzden önce html ile başla derim html ögren ondan sonra da programlama icin php öneririm |
Alıntı:
|
bence php öğrenmelisin |
bence asp öğren. ben az php öğrendim zor ve unutuyorsun ama asp kolay. Resmen konuşuyorsun programla ingilizce derdini anlatıyorsun "ondan sonra şöyle şöyle yap hocam" der gibi asp kodları. Php biraz daha zor. çok kullanmazsan unutuyorsun ve zorlanıyorsun. |
Php öğrenmeni tavsiye ederim. |
kesinlikle PEHEPE :D |
Kurumsal firmalarında çoğu artık PHP'ye dönüyor çünkü tamamen açık kaynak kodlu yapı üzerinde php projelerini koşturabiliyorlar. Mesela linux üzerinde apache ve php yanında da mysql, tam anlamıyla güzel bir çözüm üretme platformu oluyor. |
Kesinlikle PHP bu soruyu sorman bile yanlış :D Aspden Phpye geçen biri olarak tavsiye sana. |
php tabi ki :) grafiğinde iyi olursa iyi kazanırsın |
bende diyorum acab dünyada hala asp ögrenmek isteyenler varmı diye asp 1998 yılından itibaren yanlış değilsem destegi kaldırıldı bi 5 seneyede piyasadan silinir. |
Şöyle söyleyeyim ASP'den PHP'ye geçen onlarca kişi duydum ama PHP'den ASP'ye geçeni duymadım :) |
Personel Home Page |
Alıntı:
|
yanlış tercih asp mi kaldı! asp ölü teknoloji microsoft teknolojisini desteğini kestiği bir teknoloji e tabi sorarsan php mi asp diye tabi herkes php der asp diyen bence doğru söylemez. bunu r10 da uzun uzun tantırsık ama ben daha uzatacak değilim yazi tura at ek olarak herkesin bildiğini bilmek sence iyi birsey mi? teknolojide en iyi olan en son ve en az kişinin bildiğini bilerek aranan eleman olmak spesifik eleman olmak. |
Alıntı:
|
Arkadaşlar php öğrenmeye başlayacagım bir egitim videosu izledim chip dergisinn sundugu başka kaynak varmı 0 dan html ve php öğrenecem mybb ve wordpress editleye editleyebaya birşeyler öğrendim kolay kavrayabileceğimi zannediyorum en önemlisi istekliyim |
Alıntı:
|
ile open source olacaksa ruby sec hem linuxa program yazarsın hem ruby on rail ile web yazarsın hem cok fazla bilen yok galiba php nazaran dolayısı ile spesifik eleman olursun. veya gir kariyer sitelerine bak en cok hangisi için eleman aranıyorsa onu sec. |
Alıntı:
sertifika konusunu da C için söylemedim, asp.net gibi ms ürünleri için söyledim. zaten C ile uğraşan adam sertifikadr, kendini ispatlamadır, piyasadır pek umursamaz. piyasayı umursayan adam kalkıp bellek adresleriyle uğraşmaz; kiralar win2003 serverını asp.net de, paintte resim çizer gibi membership oluşturur, site navigasyonunu kurar teslim eder :) . mesajımı eleştirdiğin noktaya, yani şirketlerin proje geliştirebilen eleman araması durumuna geri dönmek gerekirse; asp.net'in tamamen proje geliştirme sürecini kısaltma, basitleştirme adına geliştirilen bir dil olduğunu söyleyebilirim :) . php de tüm kodu kendiniz yazmanız gerekiyor ama asp.net'teki dahili validatorler, membership komponenti, masterpage vs. gibi özellikler sayesinde serverside, clientside tüm algoritmaları tek ide'den rahatlıkla en kısa sürede yapabiliyorsunuz. tam proje geliştirme ortamı :) . firmalar adına en verimli olarak nitelendirilecek elemanın asp.net'e hakim olan olacağını düşünüyorum. çünkü kısa vadede elle tutulur, sağlam denilebilecek işler yapabilir. ama uzun vadeli kapsamlı projelerde php her türlü asp.net'ten daha verimli olacaktır ama o derecede php kodlayabilmek C öğrenme sürecinden bile daha iyi bir eğitim gerektirir. |
Php öğren.. |
aspx yani .Net dillerini öğren bence :) ama şıklarda php işaretledim :D ya da silverlight da öğrenebilirsin. |
arkadaşlar php öğreneceğim ama kanaklar lazım..!! |
Turkekip'in cd'leri var bunları al http://urun.gittigidiyor.com/Php-ve-...QQidZZ20634622 Burada da set hakkında yorumlar var... http://www.gittigidiyor.com/php/kiml...?nick=turkekip |
kitap düşünüyorsan şurdaki başlıkları inceleyebilirsin. http://forum.ceviz.net/php/5216-en-iyi-php-kitabi.html http://forum.ceviz.net/php/9712-php-kitaplari.html http://forum.ceviz.net/php/2731-turk...kitaplari.html internet kaynaklarından öğrenmek istersen ceviz forumlarını inceleyebilrsin :) . belli bir süre sonra php nin manual da işine yarayacaktır. http://php.net bu arada şahsen türkekip in cd lerini önermiyorum. msn e ekleyip görüştüğümde oop anlatıp anlatmadıklarını sordum. anlatmıyormuş. php5.30 dan bahsettiğimiz bir dönemde oop öğrenmeden php öğrenmek saçma bence. |
PHP tabii ki |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:22:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.