R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   WordPress Temaları (https://www.r10.net/wordpress-temalari/)
-   -   Mükemmel Genel Tema [ Ücretsiz ] (https://www.r10.net/wordpress-temalari/686061-mukemmel-genel-tema-ucretsiz.html)

cagatayozata 19-07-2010 14:02:33

Mükemmel Genel Tema [ Ücretsiz ]
 
Tema dağıtımı bitmiştir...

Arcade 19-07-2010 14:11:07

Teşekkurler tema için. Seni bilen biliyor takma kafana o kişileri.

1deep 19-07-2010 14:23:03

Teşekkürler =) seni bilen biliyor hiç takma :)

OFC 19-07-2010 14:58:50

resim kodu nedir hocam bunun

cagatayozata 19-07-2010 15:06:55

Hocam resim için özel alan eklemedim. Resimleri mesajın içine ekliyom pozisyonu sağa yapıyorum ama thumabil diye özel alan yapılabilir temaya.

Doc.Deniz 19-07-2010 15:16:13

Sağolasın, seni bilen biliyor kafana takma. :D

OFC 19-07-2010 15:20:05

Alıntı:

cagatayozata Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061503685)
Hocam resim için özel alan eklemedim. Resimleri mesajın içine ekliyom pozisyonu sağa yapıyorum ama thumabil diye özel alan yapılabilir temaya.

Anladım sağolun

CS5 19-07-2010 15:22:06

sade tatlı çok hoş bir tema teşekkürler

cagatayozata 19-07-2010 15:22:54

Alıntı:

Arcade Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061503313)
Teşekkurler tema için. Seni bilen biliyor takma kafana o kişileri.

Alıntı:

deep Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061503393)
Teşekkürler =) seni bilen biliyor hiç takma :)

Alıntı:

Doc.Deniz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061503739)
Sağolasın, seni bilen biliyor kafana takma. :D


Rica ederim :D Ama Safa bey'i huzursuz eden benimde paramın gitmesini sağlayan bir tasarımcıdan ibaret :D

Mp3ForuMu 19-07-2010 16:03:50

Salla :D seni bilen biliyor kafana takma. :D

Kacakizm 19-07-2010 16:16:12

Teşekkürler Güzel Tema.

OFC 19-07-2010 16:21:39

hocam bu popüler yazılar vs.. kodlarını paylaşabilirmisiniz bir kaç kod buldum ama bileşenlerden ekleyince hata veriyor

SklGrp 19-07-2010 18:31:37

tema güzel gerçektende

cagatayozata 19-07-2010 19:20:55

Alıntı:

OFC Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061504205)
hocam bu popüler yazılar vs.. kodlarını paylaşabilirmisiniz bir kaç kod buldum ama bileşenlerden ekleyince hata veriyor

Eklentileri ekledim.

http://www.liderblog.net/sitemizin-t...iz-dagitiyoruz

Makrofaj 19-07-2010 19:28:01

bende uzun zamandır bu temayı arıyordum teşekkürler.bu tema için başına neler geldiğini iyi biliom

AdwordsTR 19-07-2010 19:35:28

Kullanmıyacam ama bu paylaşımın için teşekkür etmek istiyorum.

web_sakat 19-07-2010 20:21:08

bu şekilde program teması arıyordum teşekkürler ;) sen onlara bakma onlar ne konuştuklarını bilmiyorlar... bakmakla görmek arasında fark var onu hiç bilmiyorlar... sen işine bak kardeş...

önce wp default temanın rengini değiştirip dağıtanlara konuşsunlar...

Freezer 19-07-2010 20:52:34

Arkadaşım dalgamı geçiyorsun ??

cagatayozata 19-07-2010 21:14:31

Alıntı:

Freezer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061506305)
Arkadaşım dalgamı geçiyorsun ??

Tekrardan pm gönderdim... :mad:

Duygusal 19-07-2010 22:54:50

cagatayozata;
Freezer arkadaşımız, benim temamı iznim olmadan ücretsiz dağıtıyor diyor. Açıklama yapabilir misiniz?

cagatayozata 19-07-2010 23:13:04

Alıntı:

Duygusal Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061507250)
cagatayozata;
Freezer arkadaşımız, benim temamı iznim olmadan ücretsiz dağıtıyor diyor. Açıklama yapabilir misiniz?

PM yolluyorum...

Fee 20-07-2010 01:53:53

Teşekkürler

Gokyuzu 20-07-2010 06:08:54

Spaksu = Freezer'den izinsiz dağıtılıyor zannedersem. CSS ve tasarım ona ait. Hiç hoş değil bu paylaşım.

Sati 20-07-2010 13:38:13

merhaba tema için teşekkür ederim öncelikle ama yazılar anasayfada gösterilmiyor bende mi sorun var acaba ?

AlpTurk 20-07-2010 13:41:06

Teşekkürler...

cagatayozata 20-07-2010 14:47:47

Anasayfa yazıların çıkmaması ve konu sayfalarında paylaş eklentisinin 2 kere çıkması hatası düzeltildi. Dosyayı yeniden indirip index.php ve single.php dosyalarını değiştirmeniz yeterli.

realmz 20-07-2010 15:59:07

Uyumsuz arşiv. PCLZIP_ERR_BAD_FORMAT (-10) : Unable to find End of Central Dir Record signature
Böyle bir hata veriyor? Bendeki WP sürümü 3.0 ondan olabilir mi?

cagatayozata 20-07-2010 22:21:23

Alıntı:

realmz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061511935)
Uyumsuz arşiv. PCLZIP_ERR_BAD_FORMAT (-10) : Unable to find End of Central Dir Record signature
Böyle bir hata veriyor? Bendeki WP sürümü 3.0 ondan olabilir mi?

Daha önce duymadım o hatayı ama.

http://www.google.com.tr/search?q=PC...r&ved=0CAcQpwU

SerkanYilmaz 20-07-2010 22:56:39

Hocam tema için teşekkurler bu temada video part sistemi varmı

cagatayozata 21-07-2010 00:20:15

Alıntı:

SerkanYilmaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061515283)
Hocam tema için teşekkurler bu temada video part sistemi varmı

Yok ama eklenebilir. İsterseniz pm atın bu konuda yardımcı olabilirim.

Lukaju 22-07-2010 13:42:40

Hocam tema ıcın sonsuz teskkurler ben temayı kullanmak ıstıyorum yanlız bir kac sorunum var bu konuda bana yardımcı olabılırsınız. yada Msn adresınız varsa alabılırmıyım pm ile. Gercekten yardıma ıhtıyacım var ve sadece sızın cozecegınızı sanıyorum :(

cagatayozata 22-07-2010 16:36:13

Alıntı:

Lukaju Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061527432)
Hocam tema ıcın sonsuz teskkurler ben temayı kullanmak ıstıyorum yanlız bir kac sorunum var bu konuda bana yardımcı olabılırsınız. yada Msn adresınız varsa alabılırmıyım pm ile. Gercekten yardıma ıhtıyacım var ve sadece sızın cozecegınızı sanıyorum :(

PM attım.

SeoSarp 22-07-2010 19:49:43

Adam Spaksu'nun temayı sebil yapmış. Bu kadarını da pes yahu!

Lukaju 23-07-2010 22:49:22

ya sıtenın sag tarafındaki sibarda ne yaptıysam bı sey gosteremedım orası oyle kalıyor bombos :s

csfrag 24-07-2010 13:29:18

Alıntı:

Lukaju Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061539956)
ya sıtenın sag tarafındaki sibarda ne yaptıysam bı sey gosteremedım orası oyle kalıyor bombos :s

Gerekli eklentileri kurduktan sonra temayı aktif edin. Bileşenler kısmından side bar 2 bölümüne istediğiniz widgeti sürükleyip bırakın. Eğer olmazsa temayı farklı isimde kaydedin ve hostunuza yükleyin. Daha sora yüklediğiniz temayı aktif edin. Büyük ihtimal sorununuz düzelecektir.

Temayı kendi sitemde kullanmaya başladım. Teşekkür ederim. Ayrıca konu içinde etiketleri nasıl gösterebiliriz?

Freezer 24-07-2010 21:16:19

Dağıtılan Temanın bana ait olduğunu kanıtlayabilirim. Hemde dağıtımı yapan arkadaşın dosyalarının içinde mevcut olan bir kelime ile.. :) Bu kadar olur..

cagatayozata 24-07-2010 21:23:16

Alıntı:

Freezer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061547545)
Dağıtılan Temanın bana ait olduğunu kanıtlayabilirim. Hemde dağıtımı yapan arkadaşın dosyalarının içinde mevcut olan bir kelime ile.. :) Bu kadar olur..

Spaksu sana konuyu kaç kere anlattım. Ben isteyenede anlatırım dedim.

Freezer 24-07-2010 23:11:59

Alıntı:

cagatayozata Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061547600)
Spaksu sana konuyu kaç kere anlattım. Ben isteyenede anlatırım dedim.

İyide yayınladığın o dosyadaki kodlamalarda "spaksu" kelimesinin ne işi var.. Demekki yaptırdığın para verdiğin kişi çalmış.. Para verdim diyede bu tasarımın sana ait olmasımı gerekiyor. O zaman ben birine 100lira para vereyim şu temanın aynısını yap deyim adam aynısını çalsın sonra bu tema bana ait diye burada dağıtayım. Olurmu sence??

DoganKartal 07-01-2011 21:30:36

Bu temayı arıyorum dağıtım durdurulmuş.ne yapmam gerekiyor ? elinde olan verebilirmi ?

Hünkar 07-01-2011 21:37:10

Alıntı:

DoganKartal Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065420755)
Bu temayı arıyorum dağıtım durdurulmuş.ne yapmam gerekiyor ? elinde olan verebilirmi ?

Freezer dan bi rica et temanın asıl sahibi o


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:54:16.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.