![]() |
Mükemmel Genel Tema [ Ücretsiz ] Tema dağıtımı bitmiştir... |
Teşekkurler tema için. Seni bilen biliyor takma kafana o kişileri. |
Teşekkürler =) seni bilen biliyor hiç takma :) |
resim kodu nedir hocam bunun |
Hocam resim için özel alan eklemedim. Resimleri mesajın içine ekliyom pozisyonu sağa yapıyorum ama thumabil diye özel alan yapılabilir temaya. |
Sağolasın, seni bilen biliyor kafana takma. :D |
Alıntı:
|
sade tatlı çok hoş bir tema teşekkürler |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Rica ederim :D Ama Safa bey'i huzursuz eden benimde paramın gitmesini sağlayan bir tasarımcıdan ibaret :D |
Salla :D seni bilen biliyor kafana takma. :D |
Teşekkürler Güzel Tema. |
hocam bu popüler yazılar vs.. kodlarını paylaşabilirmisiniz bir kaç kod buldum ama bileşenlerden ekleyince hata veriyor |
tema güzel gerçektende |
Alıntı:
http://www.liderblog.net/sitemizin-t...iz-dagitiyoruz |
bende uzun zamandır bu temayı arıyordum teşekkürler.bu tema için başına neler geldiğini iyi biliom |
Kullanmıyacam ama bu paylaşımın için teşekkür etmek istiyorum. |
bu şekilde program teması arıyordum teşekkürler ;) sen onlara bakma onlar ne konuştuklarını bilmiyorlar... bakmakla görmek arasında fark var onu hiç bilmiyorlar... sen işine bak kardeş... önce wp default temanın rengini değiştirip dağıtanlara konuşsunlar... |
Arkadaşım dalgamı geçiyorsun ?? |
Alıntı:
|
cagatayozata; Freezer arkadaşımız, benim temamı iznim olmadan ücretsiz dağıtıyor diyor. Açıklama yapabilir misiniz? |
Alıntı:
|
Teşekkürler |
Spaksu = Freezer'den izinsiz dağıtılıyor zannedersem. CSS ve tasarım ona ait. Hiç hoş değil bu paylaşım. |
merhaba tema için teşekkür ederim öncelikle ama yazılar anasayfada gösterilmiyor bende mi sorun var acaba ? |
Teşekkürler... |
Anasayfa yazıların çıkmaması ve konu sayfalarında paylaş eklentisinin 2 kere çıkması hatası düzeltildi. Dosyayı yeniden indirip index.php ve single.php dosyalarını değiştirmeniz yeterli. |
Uyumsuz arşiv. PCLZIP_ERR_BAD_FORMAT (-10) : Unable to find End of Central Dir Record signature Böyle bir hata veriyor? Bendeki WP sürümü 3.0 ondan olabilir mi? |
Alıntı:
http://www.google.com.tr/search?q=PC...r&ved=0CAcQpwU |
Hocam tema için teşekkurler bu temada video part sistemi varmı |
Alıntı:
|
Hocam tema ıcın sonsuz teskkurler ben temayı kullanmak ıstıyorum yanlız bir kac sorunum var bu konuda bana yardımcı olabılırsınız. yada Msn adresınız varsa alabılırmıyım pm ile. Gercekten yardıma ıhtıyacım var ve sadece sızın cozecegınızı sanıyorum :( |
Alıntı:
|
Adam Spaksu'nun temayı sebil yapmış. Bu kadarını da pes yahu! |
ya sıtenın sag tarafındaki sibarda ne yaptıysam bı sey gosteremedım orası oyle kalıyor bombos :s |
Alıntı:
Temayı kendi sitemde kullanmaya başladım. Teşekkür ederim. Ayrıca konu içinde etiketleri nasıl gösterebiliriz? |
Dağıtılan Temanın bana ait olduğunu kanıtlayabilirim. Hemde dağıtımı yapan arkadaşın dosyalarının içinde mevcut olan bir kelime ile.. :) Bu kadar olur.. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Bu temayı arıyorum dağıtım durdurulmuş.ne yapmam gerekiyor ? elinde olan verebilirmi ? |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:54:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.