R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   WordPress Temaları (https://www.r10.net/wordpress-temalari/)
-   -   WordPress BoxedTech Teması (TR) Kendi Çevirim İle !! (https://www.r10.net/wordpress-temalari/680604-wordpress-boxedtech-temasi-tr-kendi-cevirim-ile.html)

abdullah06 12-07-2010 12:32:37

WordPress BoxedTech Teması (TR) Kendi Çevirim İle !!
 
Demo: http://www.technologytricks.com/themes/wpboxedtech/
Düzenleme:
1- Yorum kısmını Türkçeleştirdim.
2- Anasayfadaki reklam şeysini Türkçeleştirdim.
3- Footer.php şifresini çözdüm.


Download: http://zeoplandemo.tk/boxedtech/WPBoxedTech_TR.rar

Alternatif: http://www.multiupload.com/9NCMA8DYZA

Alternatif 1: http://www.multiupload.com/5VN0M6TUGF

Ana Sayfadaki Manşet Dosyaları: http://zeoplandemo.tk/boxedtech/Manset.rar

Rar Pass: www.zeoplan.com

Logo Psd: http://zeoplandemo.tk/boxedtech/logo.psd.rar

Herkese iyi çalışmalar.

AsAr 12-07-2010 13:46:41

süper tema çevirin için tşk..

GitmekaL 12-07-2010 13:48:43

güzel tema teşekkürler.

Hagiwhat 12-07-2010 13:49:27

Bunun orjinalinin footeri şifreliydi.. Şifrelimi halen?

Bekq 12-07-2010 13:50:05

Alıntı:

Kategori Asp Script on Cumartesi, 10 Temmuz 2010 by admin

This is featured item #1

Read More...
Benim gördüğüm İngilizce yerler bunlar. Yinede teşekkürler çeviri için. :)

EDİT

Yorum kısmıda full ingilizce.

abdullah06 12-07-2010 14:00:30

Alıntı:

Hagiwhat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061452851)
Bunun orjinalinin footeri şifreliydi.. Şifrelimi halen?

Evet şifreli oraya dokunmadım.

Alıntı:

Bekq Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061452856)
Benim gördüğüm İngilizce yerler bunlar. Yinede teşekkürler çeviri için. :)

EDİT

Yorum kısmıda full ingilizce.

Birazdan düzeltip tekrar vereceğim.

demreli 12-07-2010 14:01:29

teşekkürler

abdullah06 12-07-2010 14:24:46

Alıntı:

Bekq Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061452856)
Benim gördüğüm İngilizce yerler bunlar. Yinede teşekkürler çeviri için. :)

EDİT

Yorum kısmıda full ingilizce.

Dediğiniz yerleri Türkçeleştirdim.

Bekq 12-07-2010 14:25:43

Alıntı:

abdullah06 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061453119)
Dediğiniz yerleri Türkçeleştirdim.

Sağolasın repini verdim. :)

DoganKartal 12-07-2010 14:30:05

güzel bir tema. çeviri için teşekkür ederim. arşivime koyuyorum :)

abdullah06 12-07-2010 14:32:17

Alıntı:

AsAr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061452826)
süper tema çevirin için tşk..

Alıntı:

GitmekaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061452844)
güzel tema teşekkürler.

Alıntı:

demreli Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061452939)
teşekkürler

Alıntı:

Bekq Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061453128)
Sağolasın repini verdim. :)

Alıntı:

DoganKartal Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061453160)
güzel bir tema. çeviri için teşekkür ederim. arşivime koyuyorum :)

Hayırlı günler de kullanın arkadaşlar.

abdullah06 12-07-2010 16:47:58

Footer.php şifresi çözüldü.

bondcemil 12-07-2010 17:27:57

decode etmeye çalışmıştım bir ara olmamıştı :) teşekkürler

abdullah06 12-07-2010 17:36:26

Alıntı:

bondcemil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061454534)
decode etmeye çalışmıştım bir ara olmamıştı :) teşekkürler

Rica ederim.

ozbilgisayar 12-07-2010 17:49:19

teşekkürler

abdullah06 12-07-2010 17:50:41

Alıntı:

ozbilgisayar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061454715)
teşekkürler

Rica ederim.

ByRocco 12-07-2010 18:03:00

hocam eline sağlık footeri şifreli diye kullanmıyodum :) teşekkürler

abdullah06 12-07-2010 18:30:21

Alıntı:

ByRocco Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061454817)
hocam eline sağlık footeri şifreli diye kullanmıyodum :) teşekkürler

Rica ederim. Şimdi gönül rahatlığıyla kullanabilirsin.

tvsinema 13-07-2010 00:16:37

bir kaç gün önce ben de bu temayı görmüştüm Türkçe'si yok diye kullanmamıştım eline sağlık sayende kullanabileceğim

SmaUg 13-07-2010 00:39:42

Tam aradığım tema teşekkürler. Farklı bir yere yüklemeniz mümkünmü rapid yamuk yaptı. :D

tvsinema 13-07-2010 01:23:23

hocam bu thumbnail olayı nasıl oluyor yapamadım da

Byfresh 14-07-2010 07:47:10

tşklr bir deneyelim...

abdullah06 14-07-2010 13:25:45

İyi günler de kullanın arkadaşlar.

Rosan 14-07-2010 14:28:14

özel alanların kullanımı hakkında bilgi verebilir misiniz ?

tvsinema 15-07-2010 00:56:57

bu sayfanın solunda trendcounter sayacını nasıl kaldırabiliriz?ayrıca siteme kurdum demo görmek isteyenler www.tvsinema.net

tvsinema 15-07-2010 01:05:24

Alıntı:

SirfaLas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061462168)
özel alanların kullanımı hakkında bilgi verebilir misiniz ?

bende merak ediyorum küçük resim çıkartamadım

abdullah06 15-07-2010 12:54:52

Alıntı:

tvsinema Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061458865)
hocam bu thumbnail olayı nasıl oluyor yapamadım da

Alıntı:

SirfaLas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061462168)
özel alanların kullanımı hakkında bilgi verebilir misiniz ?

Alıntı:

tvsinema Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061468180)
bende merak ediyorum küçük resim çıkartamadım

Ben localhost'a kurdum sorun yok.

Alıntı:

tvsinema Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061468102)
bu sayfanın solunda trendcounter sayacını nasıl kaldırabiliriz?ayrıca siteme kurdum demo görmek isteyenler www.tvsinema.net

Hocam temanın yan bölüm (sidebar.php) içinde en altta

Kod:

<script type="text/javascript" src="http://widgets.tcimg.com/v1/sidebar.js"></script><script type="text/javascript">tc_sidebar("s3j19abn", "tr", "left-middle", "f1f1f1", "a71717");</script>
kodu var onu silin sayaç kalkar.

Mahmut.EFE 15-07-2010 18:29:09

Alıntı:

abdullah06 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061470548)
Ben localhost'a kurdum sorun yok.

Hocam temada sorun yokta, özel alan şeklinde eklenilen her konuda zeoplan.com şeklinde küçük bir resim çıkıyor ya, o kısmı özel alan kısmında nasıl değiştiriyoruz, hangi özel alan kodu ile konulara resim ekliyoruz arkadaşlar onu soruyor.

abdullah06 15-07-2010 19:37:23

Alıntı:

BLack_Hurricane Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061473484)
Hocam temada sorun yokta, özel alan şeklinde eklenilen her konuda zeoplan.com şeklinde küçük bir resim çıkıyor ya, o kısmı özel alan kısmında nasıl değiştiriyoruz, hangi özel alan kodu ile konulara resim ekliyoruz arkadaşlar onu soruyor.

Ana indeks şablonu (index.php)den

Kod:

$boxed_postimg_90px = (strlen($boxed_postimg_90px) == 0) ? get_template_directory_uri() . '/images/150-sample.jpg' : $boxed_postimg_90px;
bu koddan değiştirebilirsiniz.

Arcade 15-07-2010 19:40:24

Ellerine saglık güzel tema arşiv'de yerini aldı :)

Mahmut.EFE 15-07-2010 19:56:12

Konu eklerken veya düzenlerken Konu Editörünün altında url, gözat şeklinde bir alan çıkıyor arkadaşlar. Sanırım oradan ekleniyormuş. Özel alan ile değil.

OnurStyle 15-07-2010 20:50:19

arşive aldım teşekkürler.

tvsinema 15-07-2010 23:58:15

Alıntı:

abdullah06 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061474043)
Ana indeks şablonu (index.php)den

Kod:

$boxed_postimg_90px = (strlen($boxed_postimg_90px) == 0) ? get_template_directory_uri() . '/images/150-sample.jpg' : $boxed_postimg_90px;
bu koddan değiştirebilirsiniz.

hocam ben analadmım şimdi sadece 1 resimmi ekleyebiliyoruz konyla ilgili kendimiz resim ekleyemiyormuyuz

tvsinema 16-07-2010 00:01:31

Alıntı:

BLack_Hurricane Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061474160)
Konu eklerken veya düzenlerken Konu Editörünün altında url, gözat şeklinde bir alan çıkıyor arkadaşlar. Sanırım oradan ekleniyormuş. Özel alan ile değil.

ben ordan dedim olmadı malesef

Mahmut.EFE 16-07-2010 09:11:24

Alıntı:

tvsinema Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061476375)
ben ordan dedim olmadı malesef

Bende kullanıyorum temayı şu an ve bende oluyor. Hiçbir sıkıntı yok.

SerseriBeyfendi 16-07-2010 12:32:52

Hocam logo psd linkini başka bi yere yüklermisiniz rapidshare hata veriyor da
emeginiz için tşkler

abdullah06 16-07-2010 14:06:18

Alıntı:

SerseriBeyfendi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061479079)
Hocam logo psd linkini başka bi yere yüklermisiniz rapidshare hata veriyor da
emeginiz için tşkler

Değiştirdim linki. İyi günler de kullanmanız dileğiyle.

HerquL 16-07-2010 18:15:41

Sağol dostum, güzel tema

abdullah06 16-07-2010 20:24:11

Alıntı:

HerquL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061481874)
Sağol dostum, güzel tema

İyi günler de kullanmanız dileğiyle.

tvsinema 16-07-2010 23:14:50

Alıntı:

BLack_Hurricane Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1061478037)
Bende kullanıyorum temayı şu an ve bende oluyor. Hiçbir sıkıntı yok.

full url yazıyosunuz değil mi ?ben öyle yaptımda olmadı?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:05:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.