R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   WordPress Temaları (https://www.r10.net/wordpress-temalari/)
-   -   WPT Protekno Portal Teması | Responsive | HTML5 (https://www.r10.net/wordpress-temalari/1435902-wpt-protekno-portal-temasi-responsive-html5.html)

bluefb 24-04-2015 14:21:42

WPT Protekno Portal Teması | Responsive | HTML5
 
Tema satışı ve destek artık https://www.wptemalari.net/temalar/w...-portal-temasi üzerinden verilecektir.

AlbertDeSalvo 24-04-2015 14:40:13

Tema hoş hayırlı satışlar hocam

bluefb 24-04-2015 14:42:18

Alıntı:

AlbertDeSalvo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070383478)
Tema hoş hayırlı satışlar hocam

Sağolun teşekkür ederim :)

Basecrea 24-04-2015 15:13:33

Genel anlamda güzel ancak incelemelerde gördüğümüz "reviews" sistemi olsaydı ayrıcalığı olurdu.

Bkz.

ertugrulyasar 24-04-2015 15:28:50

Ben bundan bir adet alım.

bluefb 24-04-2015 15:36:34

Alıntı:

ertugrulyasar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070383629)
Ben bundan bir adet alım.

Gerekli bilgiler ve bildirim formuna buradan ulaşabilirsiniz.Hızlı bir şekilde dosyalarınızı mail adresinize gönderirim.

WSBGDH 24-04-2015 15:36:54

Alıcan bunu newse de sokucan vurucan kırbacı vurucan kırbacı

lXenonl 24-04-2015 19:19:26

10 numara bi tema olmuş themeforest ayarında bence hayırlı satışlar bol kazançlar

bluefb 24-04-2015 19:47:21

Alıntı:

lXenonl Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070384280)
10 numara bi tema olmuş themeforest ayarında bence hayırlı satışlar bol kazançlar

Allah razı olsun sağolun beğenmenize sevindim.

eXCa 25-04-2015 12:00:50

hafta içi dönüş sağları çok güzel tebrik ederim.

Bityavrusu 25-04-2015 12:10:13

Headerdaki menuyu sticky yap hocam, daha hoş olacaktır.
Hayırlı satışlar.

bluefb 25-04-2015 12:58:39

Alıntı:

eXCa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070386131)
hafta içi dönüş sağları çok güzel tebrik ederim.

Teşekkür ederim sağolun.

Alıntı:

Bityavrusu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070386156)
Headerdaki menuyu sticky yap hocam, daha hoş olacaktır.
Hayırlı satışlar.

Düşünmedim değil yapmasıda basit fakat bu temada kullanmak istemedim.Bu tür basit isteklerde yardımcı oluyorum teslim öncesi.Teşekkür ederim.

kartall 25-04-2015 13:22:33

yakın zamanda almayı düşünüyorum mesajım bulunsun

cemsina 25-04-2015 15:55:31

Alıntı:

bluefb Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070383422)
Yepyeni Responsive ve Html5 ile tasarlanan Protekno teması, anasayfa üzerinde istediğiniz yerleşimi ve sıralamayı yapabilmenizi sağlar.Bileşen destekli anasayfa için 8 farklı yazı görünümü tasarladık.Bunun yanında 11 adet bileşen ile de 5 farklı sidebar alanını zenginleştirebilirsiniz.Mobil uyumlu Protekno portal temasını farklı sektördeki sitelerinizde kullanabilirsiniz.Gelişmiş admin paneli ile yine siteye ait bir çok alanı kontrol edebilirsiniz.

WPT Protekno Teması Özellikleri
  • HTML 5, Css3 kodlama
  • Responsive tasarım ile tüm ekranlara uygun görünüm
  • Gelişmiş tema ayarları paneli
  • Mobil cihazlara özel reklam yerleşimi ve reklam ayarları
  • WordPress menü sistemi
  • Özel kayıt sayfası şablonu
  • Bileşen destekli anasayfa
  • Anasayfa için 8 farklı yazı şablonu bileşeni
  • 5 farklı sidebar 11 farklı bileşen
  • Fontawesome ile 519 entegre icon
  • Galeri resim sayfası
  • Lightbox efekti ile açılan resim ve galeri
  • Yanlızca 1 eklenti gerektirir.(postviews)
  • Özel editör butonları
  • Entegre cache

Mobil cihazınızdan ziyaret etmek için tıklayınız http://test.wptemalari.net/protekno

Mobil reklamlar sadece mobil cihazlarla girişlerde görüntülenmektedir.

Hostunuzda ioncube yüklü olması gerekmektedir.Ekstra functions dosyası mevcuttur.Satın aldığınız taktirde tema dosyası, psd ve kurulum/kullanım dosyası tarafınıza mail ile gönderilecektir.Talep edildiği taktirde kurulum ücretsiz olarak yapılmaktadır.

Tema Fiyatı : 50 Türk Lirası (Tanıtım Fiyatı)
Ödeme Bilgileri/Bildirim Formu: http://www.wptemalari.net/satin-al
Mail: http://www.wptemalari.net/img/mail.png

DEMO - SATIN AL - TEMA GÖRÜNTÜLERİ

Sıkça Sorulan Sorular

Soru: Mevcut sitemde bu temayı kullanabilirmiyim?
Cevap: Hali hazırda bir wordpress websiteniz var ise temamızı sorunsuz bir şekilde sitenizde kullanabilirsiniz.Yaşayabileceğiniz sorunlarda destek vermekteyiz.

Soru: Demo sitedeki menüleri kullanmak zorunlu mu?
Cevap: Hayır.Tüm menü alanlarını Görünüm -> Menüler kısmından değiştirebilirsiniz.

Soru: Anasayfadaki kategori sıralamasını ve yazı görünümlerini değiştirebilirmiyim ?
Cevap: Evet.Anasayfadaki kategorileri ve yazı görünümlerini kendinize göre değiştirebilir/sıralayabilirsiniz.

Soru: Temada bulunan Sağ Kısmı Değiştirebilirmiyiz?
Cevap: Temada bulunan bir çok alan admin panelinden değiştirilebilmektedir.Sağ kısım bileşen(sidebar) alanıdır.Özelliklerde de belirttiğimiz gibi toplam 5 farklı sidebar alanı mevcuttur.

Soru: Mavi haricinde tema rengi var mı?
Cevap: Tema ayarları bölümünden istediğiniz rengi kendiniz seçebilirsiniz.Renk sınırı yoktur.

Soru: Arkaplan rengini değiştirebilir miyim?
Cevap: Tema ayarları bölümünden istediğiniz arkaplan rengini kendiniz seçebilirsiniz.Renk sınırı yoktur.

Soru: Kendi reklamlarımı nasıl eklerim ?
Cevap: Tema ayarlarındaki özel reklam ayarlarından her bölüm için kendi reklam kodlarınızı ekleyebilirsiniz.Ayrıca özel mobil reklam alanından da mobil ziyaretçilerinize yönelik reklamları gösterebilirsiniz.

Soru: Tüm reklam alanlarını kullanmak zorunlu mu?
Cevap: Hayır.Kullanmadığınız reklam alanına reklam kodu yazmadığınız sürece pasif halde bekler.

Soru: Satın aldığımda demodaki içerikle birlikte teslim edebilirmisiniz?
Cevap: Evet.Temayı satın aldığınızda demo sitesinin xml yedeğini talep etmeniz durumunda tarafınıza gönderilecektir.Araçlar -> içe aktar kısmından demo sayfasındaki tüm içeriği kendi sitenize yükleyebilirsiniz.

gayet güzel olmuş fakat font-awesome yerine kendiniz düzenleseydiniz daha iyi olurdu seo açısından.
hayırlı satışlar.

bluefb 25-04-2015 16:03:59

Alıntı:

cemsina Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070386893)
gayet güzel olmuş fakat font-awesome yerine kendiniz düzenleseydiniz daha iyi olurdu seo açısından.
hayırlı satışlar.

ikon açısından sınırlamak istemedim amacım daha fazla kişiselleştirilebilir temalar.Font awesome çok fazla etki etmez sonuçta yerine kullanacağımız resimde sayfa hızına etki eder.Teşekkürler.

sanalrisk 25-04-2015 20:44:55

demo açılmıyor !

bluefb 25-04-2015 21:20:30

Alıntı:

sanalrisk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070387657)
demo açılmıyor !

Şimdi inceleyebilirsiniz.

TuzsuzT 25-04-2015 21:39:32

Çok güzel bir tema olmuş elinize sağlık. Yakında 1 tane alabilirim.

bluefb 25-04-2015 21:43:40

Alıntı:

TuzsuzT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070387825)
Çok güzel bir tema olmuş elinize sağlık. Yakında 1 tane alabilirim.

Teşekkür ederim beklerim her zaman.

Rumi 29-04-2015 14:30:37

elinize sağlık güzel çalışma...


mesajım bulunsun 1 adet almayı düşünüyorum....menu sticky olarak rica edeceğim bende alırken...

serdarhan 29-04-2015 17:55:15

Tema alındı ücreti ödendi dosyalar teslim edildi.

uzun süre çalışmak dileğiyle, hayırlı satışlar hoca

bluefb 29-04-2015 18:00:31

Alıntı:

Rumi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070399390)
elinize sağlık güzel çalışma...


mesajım bulunsun 1 adet almayı düşünüyorum....menu sticky olarak rica edeceğim bende alırken...

Teşekkür ederim sağolun belirtmeniz yeterli eklerim.
Alıntı:

serdarhan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070400015)
Tema alındı ücreti ödendi dosyalar teslim edildi.

uzun süre çalışmak dileğiyle, hayırlı satışlar hoca

Hayırlı olmasını dilerim.Memnun oldum tekrar görüşmek dileğiyle hocam sağolun.

Yemeliyiz 01-05-2015 20:12:38

demo açılmıyor ki

bluefb 01-05-2015 20:47:54

Alıntı:

Yemeliyiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070406848)
demo açılmıyor ki

Bilgilendirme için teşekkür ederim şuan inceleyebilirsiniz.

sykdL 07-05-2015 18:14:16

Skype eklendi

bluefb 07-05-2015 19:52:16

Alıntı:

sykdL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070426224)
Skype eklendi

Merhaba, skype kullanmıyorum sanırım yanlış eklediniz.Mailden yada özel mesajdan yardımcı olabilirim.

TahsinCetinkaya 07-05-2015 20:05:05

Şunu söyleyebilirim ki tema 10 üzerinden 10 olmuş...
Artıları:
Site çok hızlı ve çok göze hoş geliyor,
Adsense reklam yerleşimi olarak mükemmel,
Herşeyden de önemlisi Normal görünümde Normal reklamlar, MOBİL GÖRÜNÜMDE Mobil reklamlar...
Bu tema'yı alanlar reklam yerleşiminden dolayı muhakkak kazanacaklar.Çünkü normal görünümdeki reklamlar mobil görünüme geçince reklalar taşıyorve tıklanma oranı feci şekilde düşüyor.Ben hemen çıkıyorum mobilden girdiğim bu tarz sitelere.Ama arkadaş öyle bir oturtmuşki bu özelliği CUK değil CUK CUK oturmuş :) Yani hem görünüm hem stabilize hem hızlı hem responsive hem mükemmel reklam yerleşimi hemde mobil reklam yerleşimli olması MÜKEMMEL ÖTESİ olmuş..

Yani bunu alan kim olursa olsun 20 kazanıyorsa 60 yapacaktır.
Ben websiteleri reklam yerleşimi yapan biri olarak bu temayı 50 tl vemeyip kaçırmayın derim.
Ayrıca bu arkadaşı tanımıyorum.Ayrıca r10'da da yeniyim :) Ama hem themeforest hemde diğer sitelerin sattıgı temalardan kat kat üstün...

Cebimde 50 TL olsaydı şimdi kaçırmazdım.Ama kısmet..Ama ilk alacağım tema bu tema olacak...

Ne diyelim Allah yapanın kodlayanın satın alıp kullanının kazancını kat kat etssin ;)

bluefb 07-05-2015 21:32:16

Alıntı:

TahsinCetinkaya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070426580)
Şunu söyleyebilirim ki tema 10 üzerinden 10 olmuş...
Artıları:
Site çok hızlı ve çok göze hoş geliyor,
Adsense reklam yerleşimi olarak mükemmel,
Herşeyden de önemlisi Normal görünümde Normal reklamlar, MOBİL GÖRÜNÜMDE Mobil reklamlar...
Bu tema'yı alanlar reklam yerleşiminden dolayı muhakkak kazanacaklar.Çünkü normal görünümdeki reklamlar mobil görünüme geçince reklalar taşıyorve tıklanma oranı feci şekilde düşüyor.Ben hemen çıkıyorum mobilden girdiğim bu tarz sitelere.Ama arkadaş öyle bir oturtmuşki bu özelliği CUK değil CUK CUK oturmuş :) Yani hem görünüm hem stabilize hem hızlı hem responsive hem mükemmel reklam yerleşimi hemde mobil reklam yerleşimli olması MÜKEMMEL ÖTESİ olmuş..

Yani bunu alan kim olursa olsun 20 kazanıyorsa 60 yapacaktır.
Ben websiteleri reklam yerleşimi yapan biri olarak bu temayı 50 tl vemeyip kaçırmayın derim.
Ayrıca bu arkadaşı tanımıyorum.Ayrıca r10'da da yeniyim :) Ama hem themeforest hemde diğer sitelerin sattıgı temalardan kat kat üstün...

Cebimde 50 TL olsaydı şimdi kaçırmazdım.Ama kısmet..Ama ilk alacağım tema bu tema olacak...

Ne diyelim Allah yapanın kodlayanın satın alıp kullanının kazancını kat kat etssin ;)

Çok teşekkür ederim Tahsin bey bunları duymak mutluluk verici.Destek konusunda çok fazla ilgilendiğim için düzenleme taleplerini geri çevirmiyorum tabi bununda faydalarını fazlasıyla görüyorum.Edindiğim tecrübeleri bir sonraki temalarımda kullanarak daha iyisini yapmaya çalışıyorum.İnşallah dediğiniz gibi alanlarda fazlasıyla yararını görür.Tekrar teşekkürler :)

TahsinCetinkaya 07-05-2015 21:55:55

Alıntı:

bluefb Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070426854)
Çok teşekkür ederim Tahsin bey bunları duymak mutluluk verici.Destek konusunda çok fazla ilgilendiğim için düzenleme taleplerini geri çevirmiyorum tabi bununda faydalarını fazlasıyla görüyorum.Edindiğim tecrübeleri bir sonraki temalarımda kullanarak daha iyisini yapmaya çalışıyorum.İnşallah dediğiniz gibi alanlarda fazlasıyla yararını görür.Tekrar teşekkürler :)

Rica ederim...Önceki temalarınızda güzeldi ama bu tema felaket derece güzel. Ben tema konusunda 1.Adsense kazanımına bakarım, 2.Seo 3.Güzellik...
Ben şahsen 1. ve 3. şıktan çok memnun kaldım. Ama 2. Konu olan seo konusunda kullanmadığım için bişey diyemeyeceğim.Ama kullanan arkadaşlarda bu konuda yorum yaparsa ki şahsi görüşüm nmemnun kalacaklardır.Çünkü bunu kodlayan biri 1. ve 3. şıkta başarılı ise 2.konuyu da es geçmemiştir.

Görşmek dileklerimle...Herzaman daha iyisi olana kadar şimdilik bu :)
Yani benim Stilim Sensin :D

bluefb 07-05-2015 23:00:46

Alıntı:

TahsinCetinkaya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070426949)
Rica ederim...Önceki temalarınızda güzeldi ama bu tema felaket derece güzel. Ben tema konusunda 1.Adsense kazanımına bakarım, 2.Seo 3.Güzellik...
Ben şahsen 1. ve 3. şıktan çok memnun kaldım. Ama 2. Konu olan seo konusunda kullanmadığım için bişey diyemeyeceğim.Ama kullanan arkadaşlarda bu konuda yorum yaparsa ki şahsi görüşüm nmemnun kalacaklardır.Çünkü bunu kodlayan biri 1. ve 3. şıkta başarılı ise 2.konuyu da es geçmemiştir.

Görşmek dileklerimle...Herzaman daha iyisi olana kadar şimdilik bu :)
Yani benim Stilim Sensin :D

Kan uyuşması bu olsa gerek :) Dikkat ettiğiniz 3 noktada da en iyisini yapmaya gayret gösteriyorum başarılı olduğumuda sanıyorum yapılan geri dönüşlere baktığımda.İlginize tekrar tekrar teşekkür ederim.

Bu arada indirimli fiyat için son 2 gün ilgilenenlere duyrulur.

TahsinCetinkaya 07-05-2015 23:09:38

Alıntı:

bluefb Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070427192)
Kan uyuşması bu olsa gerek :) Dikkat ettiğiniz 3 noktada da en iyisini yapmaya gayret gösteriyorum başarılı olduğumuda sanıyorum yapılan geri dönüşlere baktığımda.İlginize tekrar tekrar teşekkür ederim.

Bu arada indirimli fiyat için son 2 gün ilgilenenlere duyrulur.

Teşekkür ediyorum.Ama Dünyada 'Kim Kardashian' denilince akla gelen neyse :D bu temada o..Adsense,Güzellik ve es geçmeyecegini düşündüğüm Seo :)
Arkadaşlarda yanlış anlamasın bu kadar mesajlaşma sadece hayranlığımı dile getirmek içindi.Nette senle ilk defa burda yazıştım.Reklam olarak algılanmasın.Kesinlikle Pr çalışması değildir :D Olması düşünülemez.İşte iş işte emek işte çalışma.Takdir temayı almayı düşünen arkadaşlarındır..Saygılar..

alisbilgisayar 08-05-2015 10:08:45

almak istiyor iletişime geçin lütfen

bluefb 08-05-2015 10:25:40

Alıntı:

alisbilgisayar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070428137)
almak istiyor iletişime geçin lütfen

http://www.wptemalari.net/satin-al sayfasından direk sipariş geçebilirsiniz.

@Mobilden gönderildi.

serdarhan 08-05-2015 10:48:56

Wp Tema konusunda oldukça seçici ve hassas biriyim.

Protekno teması aradığım temalar içinde işte bu diyebileceğim ender temalardan biri.

Yaklaşık bir haftadır kullanmaktayım memnunum ve iyiki almışım.

Dayanamayıp bütün sitelerim için lisans aldım. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

TahsinCetinkaya 08-05-2015 13:04:30

Alıntı:

serdarhan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070428223)
Wp Tema konusunda oldukça seçici ve hassas biriyim.

Protekno teması aradığım temalar içinde işte bu diyebileceğim ender temalardan biri.

Yaklaşık bir haftadır kullanmaktayım memnunum ve iyiki almışım.

Dayanamayıp bütün sitelerim için lisans aldım. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

Kalite tesadüf değilmiş dostum :)

csylar 08-05-2015 15:20:39

1 adet tema alındı. arkadaş gerçekten çok ilgili. ek taleplerime ve kurulumda yasadıgım problemlere çok hızlı döndü. tavsiye edilir kesinlikle. hayırlı satışlar

superbir 08-05-2015 15:21:46

Wptekno ve wpdown teması alindi hızlı bir şekilde geri dönüş yapıldı. Güvenilir bir satıcı

ByRio 13-05-2015 15:13:29

çok güzel bir tema gayet memnunum. arkadaş sağolsun ilgili kendisinden aldığım 2.tema oldu.

Controller81 28-07-2015 01:19:42

Tema ücretinde indirim yapmayı düşünürseniz PM lütfen.

Daff 01-02-2016 13:31:53

Hocam Skype adresinizi PM alabilir miyim?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:06:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.