R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Ürün Arıyorum (https://www.r10.net/urun-ariyorum/)
-   -   Laptop arayışım var (https://www.r10.net/urun-ariyorum/3010792-laptop-arayisim-var.html)

KaanBekir 14-11-2021 14:56:49

Laptop arayışım var
 
Merhaba 8500 TL bandında laptop arayışım var çok nadir oyun oynuyorum onun haricinde render için kullanacağım

ByMalicious 14-11-2021 14:59:29

Huawei Matebook D16 kullanıyorum tavsiye ederim.

umityildrim 14-11-2021 14:59:36

Selamlar hocam. Teknosada en az 3 bine bile var. Vatanda 5000 lerde de bulunabilir. Belirttiğiniz aralıkta ikisinde de bulabilirsiniz. Marka olarak toshiba hp lenovo gbi örnerebilirim

nwalker 14-11-2021 15:00:47

huawei d15 var parmak izli ve cok hafif hocam sıfır ayarinda çizik yok . 6000 sifiri 8,500 ₺ şarj aleti ile birlikte

DenqeSiz 14-11-2021 15:08:03

HP filan bakın derim

Anathory 14-11-2021 15:11:10

Alıntı:

ByMalicious Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081357331)
Huawei Matebook D16 kullanıyorum tavsiye ederim.

Ben de, çok da memnunum fakat arkadaş render yapacağım diyor, harici ekran kartlı bir laptop daha uygun olabilir.

KaanBekir 14-11-2021 15:19:28

Alıntı:

ByMalicious Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081357331)
Huawei Matebook D16 kullanıyorum tavsiye ederim.

Alıntı:

umityildrim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081357334)
Selamlar hocam. Teknosada en az 3 bine bile var. Vatanda 5000 lerde de bulunabilir. Belirttiğiniz aralıkta ikisinde de bulabilirsiniz. Marka olarak toshiba hp lenovo gbi örnerebilirim

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081357340)
huawei d15 var parmak izli ve cok hafif hocam sıfır ayarinda çizik yok . 6000 sifiri 8,500 ₺ şarj aleti ile birlikte

Alıntı:

DenqeSiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081357373)
HP filan bakın derim

Alıntı:

Anathory Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081357392)
Ben de, çok da memnunum fakat arkadaş render yapacağım diyor, harici ekran kartlı bir laptop daha uygun olabilir.

çok teşekkür ederim önerileriniz için. Cs go ve Valorant tarzı oyunlar da oynuyorum ara sıra bunları da kaldırabilecek bi sistem olursa güzel olur

nwalker 14-11-2021 15:20:57

d15 satim işte usta

mendos 14-11-2021 15:40:34

Merhaba monster abra A5 v15.4 Laptop mevcut 5 ay garantisi kaldı. Düşünürseniz pm atabilirsiniz.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:32:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.