![]() |
Pm alabilir miyim |
pm lütfen |
Pm hocam |
PM alabilir miyim? |
Pm alabilir miyim. |
Pm lütfen |
Pm alabilirim teşekkürler. |
pm lütfen |
PM lütfen |
pm lütfen |
alabilirim hocam |
pm. |
Paylaşırsanız güzel olur hocam. |
Paylaşacak mısın yoksa konuyu zevkine mi açtın? |
pm rica |
PM lütfen |
gönder gelsin hocam |
Beklemedeyiz üstat <3 |
|
şimdiden teşekkürler |
Gönder hocamm |
Hani kablo |
Pm atabilirmisin |
pm alabilirmiyim |
:r50: |
gönder gelsin |
PM lütfen |
Pm lütfen |
Pm please send me |
Pm alabilirmiyim |
gönderebilir misin hocam |
Pm lütfen |
Pm alabilirmiyim |
Arkadaş daha 2025 den çıkamadı galiba |
:r50: |
PM alabilir miyim hocam |
pm alabilir miyim |
paylaş kral |
Hani nerede acaba ben göremedim ?_ |
paylaşılan bir şey var mı yoksa ben mi göremedim? :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:33:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.