R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   sizce sorbil almalımıyım ? (https://www.r10.net/sorum-var/4592512-sizce-sorbil-almalimiyim.html)

LegalZoom 21-10-2025 16:58:16

Alıntı:

SEBTURKA Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089980879)
Hocam bende internette eskilerden sayılırım ama dediğinizi ilk defa duydum. Bu konuda detaylı bilgi verebilirsiniz bende bundan sonraki süreçlerde bu yöntemleri kullanmak isterim.
Şimdiye kadar tokatlanmışız resmen.
Bilgi için ayrıca teşekkürler.

Coursera gibi yerler, eğitim kurumları ve şirketlere bir bedel karşılığında sınırsız denilebilecek sayıda üyelik tahsis ederler. Bu üyelikle işletme binlerce çalışanına ya da üniversite binlerce öğrencisine Coursera üyeliğini ücretsiz verebilir. Hintlilerde bunu bildiği için, bir sürü eğitim kurumunu kullanarak bu tarz üyelikler alarak insanlara $1-3 karşılığında satıyorlar. Hindistan zaten kalabalık olduğu için, 10 milyon kişiyi kaydetseler, kimsenin gözüne batmaz. Ama bu onlara çok ciddi kar bırakır.

Aynı şey Türkiye'deki Microsoft lisansları için de yapıldı. Piyasadaki hemen herkes Microsoft Dreamspark, yeni adıyla Microsoft Imagıne kullanarak lisans yaratma üyelikleri satın aldılar. 3 yıllığı $1000 civarında alındı. Bu üyelik 22.000 öğrenciniz varsa, hepsine ücretsiz +1200 Microsoft ürününü ücretsiz veriyor. Üstelik lisanslarının da bir sınırı yok. İstediği kadar cihaza tekrar tekrar kurarlar.

Kısaca, çok fazla şey var. Satılan hiçbir lisans hileyle ya da para verilerek alınmıyor. Hepsi eğitim kurumlarını kullanıyor genel olarak.

LegalZoom 21-10-2025 17:06:20

Alıntı:

lvenz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089980886)
detayları whatsapp gibi konusabilirmiyiz

Şahsen satmadığım için, çok benle konuşacağınız bir konu yok. Bahsettiğim iki ismi Google'a yazın. $1-3 üzerinde ödeme yapmayın. Alternatif sitelerde bulursunuz. Aradığınız yer marketplace olacak, başka bir şey değil.

SEBTURKA 21-10-2025 17:43:04

Alıntı:

lvenz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089980883)
başlatıyorum o zaman 1 senelik ahahah

Eğer almadıysanız daha enes30 kodunu girerek indirim elde edebilirsiniz.

SEBTURKA 21-10-2025 17:44:01

Alıntı:

LegalZoom Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089980895)
Coursera gibi yerler, eğitim kurumları ve şirketlere bir bedel karşılığında sınırsız denilebilecek sayıda üyelik tahsis ederler. Bu üyelikle işletme binlerce çalışanına ya da üniversite binlerce öğrencisine Coursera üyeliğini ücretsiz verebilir. Hintlilerde bunu bildiği için, bir sürü eğitim kurumunu kullanarak bu tarz üyelikler alarak insanlara $1-3 karşılığında satıyorlar. Hindistan zaten kalabalık olduğu için, 10 milyon kişiyi kaydetseler, kimsenin gözüne batmaz. Ama bu onlara çok ciddi kar bırakır.

Aynı şey Türkiye'deki Microsoft lisansları için de yapıldı. Piyasadaki hemen herkes Microsoft Dreamspark, yeni adıyla Microsoft Imagıne kullanarak lisans yaratma üyelikleri satın aldılar. 3 yıllığı $1000 civarında alındı. Bu üyelik 22.000 öğrenciniz varsa, hepsine ücretsiz +1200 Microsoft ürününü ücretsiz veriyor. Üstelik lisanslarının da bir sınırı yok. İstediği kadar cihaza tekrar tekrar kurarlar.

Kısaca, çok fazla şey var. Satılan hiçbir lisans hileyle ya da para verilerek alınmıyor. Hepsi eğitim kurumlarını kullanıyor genel olarak.


Teşekkürler hocam detaylı bilgi için.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:06:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.