R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Hiç Lustral kullandınız mı? (https://www.r10.net/sorum-var/4564111-hic-lustral-kullandiniz-mi.html)

mutahas 19-09-2025 08:57:24

Hiç Lustral kullandınız mı?
 
Merhabalar,
Stresli dönmelerden geçiyorum. Normalde hayatımda gitmemişimdir psikiyatriye ama şu sıralar toparlanmam uzun sürdü bi gideyim ne diyor dedim. Özelinkine gittim doktor lustral yazdı. Sizce nasıl kullanmaya devam etmeli mıyım? İlk gün terleme çenede kasılmalar esneme (normal uyku esnemesi değil hani bir yerin gevşer sonra esnersin aynen öyle) oldu.

ZimmeR 19-09-2025 08:58:37

Rabbim yardımcınız olsun. Kullanmadım ama böyle giderse kullanıcaz gibi bizde.

mutahas 19-09-2025 08:59:22

Alıntı:

ZimmeR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089827283)
Rabbim yardımcınız olsun. Kullanmadım ama böyle giderse kullanıcaz gibi bizde.

Yaş ilerliyor sorumluluk artıyor daha toparlanmak zor oldu. Ondan gittim yoksa bende karşıydım ilaca. Ben tek başına zor oluyor.

ZimmeR 19-09-2025 09:00:55

Alıntı:

mutahas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089827287)
Yaş ilerliyor sorumluluk artıyor daha toparlanmak zor oldu. Ondan gittim yoksa bende karşıydım ilaca. Ben tek başına zor oluyor.

Hayat şartları artık insanları mahvetti. Napacağız bilmiyorum. Rabbim yardım etsin bir çıkar yolu göstersin bize ne diyim.

mutahas 19-09-2025 09:01:32

Alıntı:

ZimmeR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089827290)
Hayat şartları artık insanları mahvetti. Napacağız bilmiyorum. Rabbim yardım etsin bir çıkar yolu göstersin bize ne diyim.

Allah razı olsun hocam cümlemize.

ahmettokmak 19-09-2025 09:02:50

Asla kullanma. Kiwi ye.. kullanmaya başlarsan bırakmak için ugrassanda birakamazsin. Öte yandan bağımlılık yaratır ve değişik türlü hastalıklara yol açar. Mide bağırsak sistemini bitiriyor. Kullanımdan sonra ileriki süreçlerde göbek yağlanma şişme vs bir sürü eksileri var. Uzak durun hocam. Günde 1 kiwi sizi iyilestirir.

Saitama 19-09-2025 09:03:31

Odaklanma sorunum var dedim Lustral yazdıydı bana. Ve daha beter zarar vermişti

hasan7 19-09-2025 09:03:53

serotonin etken madde bi anti depresan 2 yıl kullandım 3-5 güne gecer yan etkileri olmadı yarım için vucut alışına kadar doz artırırsın d.r la konuşup binevi mutluluk hapı eskiden kutusun da gülücük emojisi vardı sonra kaldırıldı yarım da olsa bi dönem kullanın cok agır ve geçmesse yan etkileri alışınca zaten mutlu bi adama ceviriyor insanı ama uzun kullanımlar da bende arada agresiflik yapıyordu yani diyeceğim iyi değilsen bu aralar kullan bi dönem

berkimren 19-09-2025 09:06:35

1 defa uyumak için içmiştim, 2 gün çenem uyuşmuştu açamıyordum, normal yani :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:07:51.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.