![]() |
Hiç Lustral kullandınız mı? Merhabalar, Stresli dönmelerden geçiyorum. Normalde hayatımda gitmemişimdir psikiyatriye ama şu sıralar toparlanmam uzun sürdü bi gideyim ne diyor dedim. Özelinkine gittim doktor lustral yazdı. Sizce nasıl kullanmaya devam etmeli mıyım? İlk gün terleme çenede kasılmalar esneme (normal uyku esnemesi değil hani bir yerin gevşer sonra esnersin aynen öyle) oldu. |
Rabbim yardımcınız olsun. Kullanmadım ama böyle giderse kullanıcaz gibi bizde. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Asla kullanma. Kiwi ye.. kullanmaya başlarsan bırakmak için ugrassanda birakamazsin. Öte yandan bağımlılık yaratır ve değişik türlü hastalıklara yol açar. Mide bağırsak sistemini bitiriyor. Kullanımdan sonra ileriki süreçlerde göbek yağlanma şişme vs bir sürü eksileri var. Uzak durun hocam. Günde 1 kiwi sizi iyilestirir. |
Odaklanma sorunum var dedim Lustral yazdıydı bana. Ve daha beter zarar vermişti |
serotonin etken madde bi anti depresan 2 yıl kullandım 3-5 güne gecer yan etkileri olmadı yarım için vucut alışına kadar doz artırırsın d.r la konuşup binevi mutluluk hapı eskiden kutusun da gülücük emojisi vardı sonra kaldırıldı yarım da olsa bi dönem kullanın cok agır ve geçmesse yan etkileri alışınca zaten mutlu bi adama ceviriyor insanı ama uzun kullanımlar da bende arada agresiflik yapıyordu yani diyeceğim iyi değilsen bu aralar kullan bi dönem |
1 defa uyumak için içmiştim, 2 gün çenem uyuşmuştu açamıyordum, normal yani :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:07:51. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.