![]() |
0 tl olmaz olsa hepsini alırım Dediğiniz şey kapanabilir mi olsa gerek o da olabilir de olmayabilir de |
Alıntı:
|
Alıntı:
Bir iksir bulacaklar 500 yaşına kadar yaşayacağız:) Evet ama teoride haklısınız :) |
Alıntı:
|
yüzdelik dilime bakmak lazım. ve hacime. illlegalde dönen tutarsal hacim çooook büyük. o yüzden monero btc vs. tümüne yeterde artar benim kanaatimce. |
Alıntı:
Benim zamanımda yasaklı sitelere girmek için Ktunnel vtunnel vardi belki kullananlar bilecek:) Şimdi ise tek tuşla tüm sitelere girebiliyoruz Peki illigal para için. Diyelim ki kyc bile gerektirmeyen. Hatta uygulama bile gerektirmeyen ve izini asla bulamayacağınız şeyler cıktı ki. Btc cüzdanlarda ilegal isler olmasın yada az olsun diye bunun için kyc istiyorlar ve btc de emin olun takip edilebilir. O halde vtunnel ve ktunnel nasıl tarihe karıştı ise btc vs tum coinler de tarihe karışabilir sahsi fikrim. |
0 değilde 10.000 dolara düşebilir desek sorun yok sanırım :D daha sağlam yerler varken kriptoya uzun vade her ay birikim yapayım düşüncesi ile yatırım yapmak mantıklı değil. Kripto ayı dönemine girince işi bilmiyorsanız sizi yıpratır. Sağlık paradan önemlidir diyerekten farklı yerler daha makul duruyor. |
Alıntı:
|
0 olması gibi bir ihtimal yok zaten sınırlı bir arza sahip düşebileceği en düşük seviyeye düşse bile alıcısı olacaktır BTC nin. Bir de kripto paralar uluslararası para transferleri için çok kullanışlı çok yüklü miktarları çok düşük komisyonla dünyanın herhangi bir yerinde dakikalar içinde gönderiyorsunuz. Bir çok altcoinin gelecekte ismi bile kalmayacak hatırlayan olmayacaktır ama BTC bitmez :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:02:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.