R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Bitcoin 0 dolar olur mu (https://www.r10.net/sorum-var/4214417-bitcoin-0-dolar-olur-mu.html)

polemiyk 16-09-2024 12:06:31

0 tl olmaz olsa hepsini alırım
Dediğiniz şey kapanabilir mi olsa gerek o da olabilir de olmayabilir de

safircengo 16-09-2024 12:11:11

Alıntı:

MRALLEMDAR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1088029519)
Hocam öyle bir şey olsa ABD ve Çin yıkılır nerden aklınıza geldi merak ettim :r59:

Hocam yıkılmaz denilen ne imparatorluklar yıkıldı bende öyle bir şans var ki Bizans döneminde yaşasam Bizans yıkılırdı ben doğardım. :)

safircengo 16-09-2024 12:12:32

Alıntı:

kuyruk123 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1088029521)
Yasal olarak kimseye hesap soramazsınız hocam fakat btc'nin 0 TL olabilmesi için sanırım 100 yıl daha yaşıyor olabilmeniz lazım

Hocam belki insanlık öyle bir şey olacakkı
Bir iksir bulacaklar
500 yaşına kadar yaşayacağız:)
Evet ama teoride haklısınız :)

SinerJJiTV 16-09-2024 12:24:17

Alıntı:

derzulya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1088029565)
bitcoinin 0 olabilmesi için dünyadaki tüm illlegal işlerin bitmesi gerekli. E oda olmayacağı için...

Xmr mı demek istediniz zira o işler için btc değil monero tercih ediliyor.

derzulya 16-09-2024 12:26:12

yüzdelik dilime bakmak lazım. ve hacime. illlegalde dönen tutarsal hacim çooook büyük. o yüzden monero btc vs. tümüne yeterde artar benim kanaatimce.

safircengo 16-09-2024 12:31:09

Alıntı:

derzulya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1088029565)
bitcoinin 0 olabilmesi için dünyadaki tüm illlegal işlerin bitmesi gerekli. E oda olmayacağı için...


Benim zamanımda yasaklı sitelere girmek için
Ktunnel vtunnel vardi belki kullananlar bilecek:)
Şimdi ise tek tuşla tüm sitelere girebiliyoruz
Peki illigal para için.
Diyelim ki kyc bile gerektirmeyen.
Hatta uygulama bile gerektirmeyen ve izini asla bulamayacağınız şeyler cıktı ki.
Btc cüzdanlarda ilegal isler olmasın yada az olsun diye bunun için kyc istiyorlar ve btc de emin olun takip edilebilir.
O halde vtunnel ve ktunnel nasıl tarihe karıştı ise btc vs tum coinler de tarihe karışabilir sahsi fikrim.

BurakArici 16-09-2024 13:56:16

0 değilde 10.000 dolara düşebilir desek sorun yok sanırım :D daha sağlam yerler varken kriptoya uzun vade her ay birikim yapayım düşüncesi ile yatırım yapmak mantıklı değil. Kripto ayı dönemine girince işi bilmiyorsanız sizi yıpratır. Sağlık paradan önemlidir diyerekten farklı yerler daha makul duruyor.

kuyruk123 16-09-2024 14:54:30

Alıntı:

safircengo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1088029655)
Hocam belki insanlık öyle bir şey olacakkı
Bir iksir bulacaklar
500 yaşına kadar yaşayacağız:)
Evet ama teoride haklısınız :)

İksir ne abi keloglan masallarındamıyız 😀

sicknessxD 16-09-2024 14:59:43

0 olması gibi bir ihtimal yok zaten sınırlı bir arza sahip düşebileceği en düşük seviyeye düşse bile alıcısı olacaktır BTC nin.
Bir de kripto paralar uluslararası para transferleri için çok kullanışlı çok yüklü miktarları çok düşük komisyonla dünyanın herhangi bir yerinde dakikalar içinde gönderiyorsunuz.

Bir çok altcoinin gelecekte ismi bile kalmayacak hatırlayan olmayacaktır ama BTC bitmez :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:02:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.