R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Kanal Tedavisi Hakkında (https://www.r10.net/sorum-var/4177200-kanal-tedavisi-hakkinda.html)

Vigo 13-08-2024 03:59:31

Kanal Tedavisi Hakkında
 
Bu ay sonu 4 kanal, 1 çekim, birkaç dolgu yapılacak
Anestezi sonrası bir şey hissediyormuyuz çok merak ediyorum çünkü dişlerim çok kötü durumda kanal tedaviler dibe geldi gelecek yani
Damağın kesilmesinden de korkuyorum bir yandan
Doktorum deneyimli, acaba anesteziyi fazla istesek yapıyorlar mı?

Dolgular hariç hepsi kök diş bu arada

byrmcskn 13-08-2024 04:11:08

1 dişimden kanal tedavisi oldum ilk anastezide halen acıyınca söyledim doktora 1 tane daha iğne yaptı sonrasında kanal tedavisini yaptı hiç acı hissetmedim

ramob7 13-08-2024 04:25:26

Genelde bir tarafa iğne yapıyorlar ve bir süre bekliyorlar. Daha sonra tedaviye başlıyorlar. Tedavi sırasında sızlama şeklinde bir acı hissediyorsanız bunu belirtin bir iğne daha yapar.

Ağrısız acısız bir işlem. Geçmiş olsun.

Nesiva 13-08-2024 04:36:29

Uyuşturulacağı için hiç bir şey hissetmiyorsun. Damağını bile kesse bir şey hissetmezsin. İşlem sırasında doktorlar ara ara anestezi vermeye de devam eder. İşlem sonunda ağrılar olabiliyor ama Ağrı kesici ile bir kaç gün sonra normal hayatına devam ediyorsun.

Anestezi maddeler tansiyon düşmesine veya yüklemesine neden olabilir. O yüzden doktorlar çok vermez ihtiyacın kadar verirler. Bende tansiyon düşürüyor o ilaçlar o yüzden artık dişçiye gitmeden ayran içip öyle gidiyorum.

L4ncelotcoder 13-08-2024 05:35:44

Alıntı:

Vigo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087840013)
Bu ay sonu 4 kanal, 1 çekim, birkaç dolgu yapılacak
Anestezi sonrası bir şey hissediyormuyuz çok merak ediyorum çünkü dişlerim çok kötü durumda kanal tedaviler dibe geldi gelecek yani
Damağın kesilmesinden de korkuyorum bir yandan
Doktorum deneyimli, acaba anesteziyi fazla istesek yapıyorlar mı?

Dolgular hariç hepsi kök diş bu arada

Acı hissetmezsin arada baskı hissedersin beni en çok rahatsız eden su oldu açıkçası 😅

Cagdasates 13-08-2024 06:42:41

Kanalda 1 hafta ağrısını hissedersin bunların hepsi bi gğnde bitmez değişik günlerde işlem yapar

byrmcskn 13-08-2024 17:08:20

Alıntı:

L4ncelotcoder Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1087840056)
Acı hissetmezsin arada baskı hissedersin beni en çok rahatsız eden su oldu açıkçası 😅

benide çok rahatsız etti midem bulandı :D

Mert29 13-08-2024 23:18:11

Hiç endiselencek birşey yok bazı durumarda 1 hafta arayla bazılarınsa tek seferde bitirmiş oluyorlar. Orası uyustugu icin hic anlamıyorsun, ağrısida o gün içinde bitmis olur korkulcak bir olay yok yani :)

tunatun 13-08-2024 23:27:33

Bugün gömülü olmayan 20 lik dişimi çektirdim çekim işleminde hicbiirsey anlamıyorsun dişinin arasında kalan maydonozu cımbızla çekiyormuş gibi :) ama kan tadından bıktım iyileşme süreci daha kötü gibi


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:25:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.