![]() |
Param var ama mutlu değilim Merhaba, Şu anda güzel bir kariyerim var, insanların "aaa" dediği bir yerde ve sektörde çalışıyorum. Aylık 3x.xxx civarı bir gelirim var ve homeoffice çalışıyorum. Çok fazla yorucu olmuyor, hatta gün içinde boşluktan ne yapacağımı şaşırıyorum. Akşamları kafeye çıkıp tek başıma oturuyorum, arkadaşım yok. İstediğim gibi de para harcayabiliyorum, aile evinde kaldığım için tek giderim kendime harcadıklarım. Ama ne yapacağımı şaşırdım, arkadaşım olmadığından sizlerden bu konuda fikir almak istiyorum. Bu arada para her şeyin ilacıdır diye düşünen birisiyim. Onursuz olsam insanlara para yedirerek yanımda tutabilirim ancak bunu istemiyorum. Teşekkürler. Yaşım 27 Edit: Aylık kazancımın %70'i cebime kalıyor ve birikim, yatırım yapıyorum. |
Seni mutlu eden, yaparken iyi hissettiğin konulara yönel hocam |
Bu ülkede mutlu olmak zaten pek olası değil |
Paran olsa bunları düşünmezsin hocam para herşeydir çok fazla para daha fazla para
. |
kardeşim üzülerek belirteyim ki paran yok var sanıyorsun. |
parayı harcarken değil kazanırken zevk alıyorsan zaten mutlusundur hocam gerisini boşver çokta şeyyapma yani :rokito22: |
Çünkü Kurumsal Plusun Yok |
dostum aylık 30bin tl ve üstü para kazanıyorsun ama bir ayrı eve çık bakalım para nasıl yarıdan yarıya düşüyor ben aylık 100bın kazanıyorum gıderlerle net elıme 30-40 bın kalıyor ama bu cümleyi daha kurabilecek düzeyde değilim bence ama diğer dediklerine katılıyorum bende öyle tek başına takılıyorum en mantıklısı kendıne bir uğraş bulman biraz kendınle vakit geçir mesela dışardakı insanlardan sana fayda yok devir paran varsa dostun çok paran yoksa kimsen yok devri birazcık :) |
hayatında güzel parfüm kokulu bir kadın olmadığı için mutlu değilsin. |
Hocam çok para kazaniyorsan çık seyahate arkadasa gerek yok yurtdışını gez istediğini yap |
1- hobi (spor,gitar vb.) 2- tinder plus üyelik |
30 bin mi? O para o para değil mizacı geldi aklıma. https://www.facebook.com/artworks.ku...5762739946154/ |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
30k trde iyi maaş skalasında yer alsa da değil maalesef, ayda 50k+ kazanacak duruma geldiğinizde mutlu olursunuz diye düşünüyorum 😄😄 Ek olarak parayla mutlu olamayacağınızı düşünüyorsanız, başkalarını mutlu etmeye çalışın. Kimsesiz çocuklar, yardıma ihtiyacı olan aileler |
Yanlış anlaşılmak istemem ama 30 bin lira şuan ülke koşullarında asgari ücrettir bilginiz olsun. |
Parasızken mutsuz olmaktan iyidir paralı mutsuz olmak. Galiba, sanırsam, inşallah... |
bunun üstleri bile bizi mutlu ettirmiyor. En az aylık x.xxx.xxx kazanırsanız mutlu olursunuz. |
Ayda x.xxx.xxx görmediğin sürece mutluluk her açıdan zor diyebilirim. Siz küçük bir yerde ağa paşa kivaminda olursunuz ama aylık 30.000 maaşla İstanbul'a gelseniz 15.000 net kira 2000 doğalgaz su elektrik internet telefon faturanız deyin 17.000 gitti ayda 9000 de kendinize harcıyorsunuz konuda yüzde baremle öyle yazıyor 26 bin gitti 4000 kaldı :/ Siz mutluluğa para ölçütü ile de bakıyorsunuz sanırım o yüzden böyle bir mesaj yazma gereği duydum. Bugün örnek verecek olursam yakın arkadaşımın arkadaşı ufak bir balık ekmek ve salgamla hayatta bu kadar güzel tad almamıştım oldukça mutluyum dedi bu olgu kişiden kişiye değişir 5 TL'lik takı ile de mutlu olan kadın vardır 1 milyonluk takı ile mutlu olmayan kadın da vardır tofasla mutlu olan erkek vardır porshe biner yine mutlu olmaz bu tarz erkek de vardır. |
Alıntı:
Alıntı:
Saygılar. Arkadaşın Problemi sadece yalnızlık ve aktivitesizlik |
"param var" demek cok ilginc bir tabir. bu zenginim/varlikliyim/ fazla param var gibi algilaniyor oysa bunlarin hepsi göreceli. is adamlarindan olusan 14-15 kisilik bir grupla aksam yemegine gittik. bunlardan biri ukala ukala anlatiyor "gecen ay 240bin euro'ya bir araba aldim, görmelisiniz" falan. ayni masada oturup, samimiyetimizden dolayi cok iyi tanidigim bir baska kisi ise daha bir ay kadar önce sevgilisine "400bin euro'luk araba hediye etmisti" ve o masada efendi efendi, oturmus yemegini yiyor ve kimseye anlatma ihtiyaci hissetmiyordu. yani bazen imkanlarini iyi zannedersin, baskalarina göre iyidir de ama senin bi senede kazandigini bi gecede masada birakanlar var. dolayisiyla cok iddiali bi tabir olmus, belki söyle deseniz daha dogru olurdu "maddi problemim/borcum yok" |
Eğer bahsettiğin para ₺ ise üzülerek belirtiyorumki sakız parası. Ha $ aramıza hoş geldin :) |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
maximum 32k bandında maaş alıyorsun o da maksimum zira önceki konularında cv ne baktım 6 ay da tıp bitirmediysen halen işsizsin. atanmış olma ihtimalin olabilir ve yine max 32k bandında maaş alırsın genelde de 28 bandını 30 derler neyse. 30 k biriktirsen 360k paran olur yemeden içmeden nefes dahi almadan. ki kendin de ne kadar oldugunu yazmışsın https://www.r10.net/sorum-var/372740...firtinasi.html bu paraya da bi araba alamazsın yani bana inanmıyorsan kendine bak bi paran yok o paranın bir ederi yok artık. https://www.r10.net/sorum-var/334064...tavsiyesi.html https://www.r10.net/sorum-var/333645...aas-yeter.html https://www.r10.net/instagram-hesap-...-alinacak.html ha o işten de çok sürmez atarlar seni kardeşim bazen denk gelirsin 3-5 ay takılırsın bakarlar tırt bu adam salıverirler https://www.r10.net/makale-icerik-si...latilacak.html https://www.r10.net/sorum-var/374606...a-onerisi.html not : r10 da çok atıp tutmayın benim gibi çok takıntılı var |
Dostum o para o para değil ya Astsubayken 40 alıyordum şırnakta o bile yetmiyordu😀 |
Alıntı:
O nedenle sana tavsiyem spor vs. gibi aktivitelere yönelebilirsin böylece hem kaliteli yaşar hem paranı çar çur etmemiş olursun. |
Alıntı:
Lan param var ama insan kalmamış lan yanımda diyorsun. İster istemez kimi bulursan onla bir şeyler yaparak kafanı dağıtıyorsun. En güzeli gerçekten kazancının çoğunu gelmiyor gibi yapıp sadece işe yönel arada da kendine tatil yap yada odak noktanı mutlu olduğun yerlere çevir ve onu yap düzgün gider veya gitmez. Aslında çoooook şey varda boşver ama senin yaşadığın durumu demiyorum. Duyguyu en lüks şekilde geçirdim. Ek diyecek yorumum yok ama o duygudan çık kafanı kemirir iyi bir his ve duygu değildir. Şeytana uydurur olmayacak şeyler yapmaya çalışırsın, zina, kumar, içki vb. v.s :) |
evlilik düşünmüyor musun hocam |
Alıntı:
|
r10 hayattan sogutma ekibi devrede, konuyu acan arkadas birazda basligi degistirecek. "param da yok, keyif de alamiyorum" :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
bu arada kurumsal şirkette çalışmaya bu izmir konusundan sonra başladım. Yatırım için varlığım sadece o yazdığım miktar değil. İnternetten çok anlamıyorum o nedenle sordum. Fake bayan hesabı almamla bu durumun ilgisini çözemedim. Eski CV'm üzerinden yorumlarınız tutarsız. Yoğunluktan dolayı bana gelen bir ricayı bu şekilde başkasına hazırlatmak istemiştim. Not: Takıntı yapıyor ve araştırıyorsanız direkt yargıya varmamalısınız. Ayrıca kazandığım maaş da söylediğinizin üzerinde. |
aylık 30k pek xx lenecek bir miktar değil, dolar değilse hiç değil, ve o kadar para da değil maalesef maaşı 30k dolar olarak güncelleyip tekrar denemenizi tavsiye ederim |
Alıntı:
Alıntı:
aylık 3x.xxx kazanıyorum diyorsunuz ben yukarı yuvarlayasyım 40.000 olsun 12 ayda hiç para harcamasanız 480.000 TL eder evet 1 yılda gerçekten araba parası biriktirmişsiniz. peki 27 yılda kaç dost / arkadaş biriktirdiniz !!! çünkü asıl zenginlik orda. hele ki küçük bir yerde yaşıyorum demişsiniz. sürekli gördüğünüz karşılaştığınız insanların olduğu belkide ilkokul arkadaşınız ile bile aynı sokakta oturma imkanınızın olduğu bir yerde arkadaşım yok diyorsanız. kusura bakmayın siz fakir siniz |
Erkeğin sevdiği yada takıldığı kadın yoksa milyonlarida olsa mutlu olamıyor . Sonuç hep kadına çıkıyor özellikle bu ülkede |
Sorun sende değil hocam yaşadığımız şehirde :) Bi çay kahve de bana ısmarlarsanız Nevşehirdeyim bende otururuz birgün inşallah. |
Bu konuyu okuyan, yazan, yazıp geri silenler dahil herkes mutsuz kardeş :) Çözüm yok kardeşim. Bu ülkede çözüm yok. Bu ülkede bu günki ekonomide vasıfsız elemanın asgari ücretinin dahi 300.000 tl olması gerekirken, 50 bin tl etmeyecek arabaya 800 bin tl istenirken, 150 bin tl etmeyecek daire ye 3.5 milyon istenirken. Cennet mahallesindeki pembe ye benzeyen kızlar kendini adriana lima sanarken, beğenip konuştuğun kızın dm kutusu hindistan trenine dönmüşken, selam verip tanıştığın arkadaşım dediğin kişi kanka bana bi 5000 tl lazım haftaya verecem deyip parayı geri istediğinde küserken, gittiğin mekanda yediğin içtiğin ile 150 tl lik keyif bile almadığın hesap 2000 tl gelirken. iphone 90 bin macbook 90 bin tl olmuşken. vs vs vs mutlu olamazsın. Bu ülkede şuan aylık 1.000.000 tl ciron masraflarından sonra aylık 500.000 tl net köşeye atmalık yada harcamalık gelirin dahi olsa mutlu olamazsın. Düşünsene altında son mercedes aracın var kırmızı ışıkta beklerken şahincinin biri son ses müzikle yanına yanaşıp salak salak hareketler yapıyor anlamaya çalışmak için adama bakıyorsun adam "hayırdır gardaş" diyor. o sırada sağından scooter paketçi motoru koruma demirinin senin aracın sağ çamurluğuna sürtüyor paketi yetiştirecem diye. Sonra instagramdan bir kıza yazıyorsun buluşuyorsun akşam yiyorsun içiyorsun eğleniyorsun yani aslında o eyleniyor sen biran önce eve götüreyim derdindesinde o yemesi içmesi bitince senle tartışıp kendini kendi evine bıraktırıyor para harcadığınla kalıyorsun. Canın sıkılıyor arkadaşını arıyorsun içini dökmek için kanka diyor beni al bi yemek yiyelip ama ben daha maaş almadım iyi tamam ben ısmarlarım diyorsun hop hesap sana kitleniyor. günün öpüleni sen oluyorsun. Çok basit klasik rutin işte bu :) Yada çok güzel lüks 3+1 dairendesin yan daireyi kiraya vermişler 2 tane asalak balkonda sabaha kadar kakara kikiri boş boş konuşup her allahun günü kafa ütülüyor. İnsanı insan olan, kızları güzel olan, ekonomisi düzgün olan, çalıştığına deyecek kazanç elde edebileceğin, güvenliği yüksek, trafik çilesi olmayan, doğası havası güzel bir ülkeye yerleşmelisin. Yada çevrendeki herkese ya bi sit tir git deyip yol vermelisin. ayrı eve çıkıp yalnız yaşamalısın ayda 2 kere katalog dan seçip keyifine bakmalısın. naz niyaz çekmeden :) |
Alıntı:
|
benzer dönemden geçtimç kripto piyasasına girmeni öneririm o psikolojiyi biliyorum |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:44:07. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.