![]() |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
roborock q7 max kullanıyorum son derece memnunum |
robot süpürgelerin bana göre en önemli özelliği beyinleri. maalesef kullandığım xiaomi bu konuda ve batarya konusunda sınıfta kaldı, asla robot süpürgesini bir daha almam. kendi dockunu eziyor, bir odayı bitirince temizlik bitti diyor, sizde de aylar yıllar içerisinde böyle sorunlar çıkacaktır. maalesef. ülkede robot süpürge yokken abd priz girişli robot süpürge kullanıyordum ben, irobot.. hala onun kalitesini arıyorum. sadece robot süpürge işi yapıyorlar sanırım ve ilkler. değiştirirsem direkt irobot alacağım. Edit: irobot aldık ama o eski irobot kalitesinden eser yok. İade ettik. |
xiaomi mi vacuum mop 2 fiyat/performans ürünü. Robot süpürgeye ön yargılı biri olarak annemin ısrarları üzerine aldık ve çok memnun kaldık. Elbette bir dyson dikey süpürge kadar mükemmel temizlemiyor ama evin şöyle bir kabasını alıyor, çok kirli yerler için 2 kez çalıştırırsanız pek sorun olmuyor. Özellikle evde kedisi köpeği olanlar için tüy temizliğini iyi yapıyor. Mop temizliği de yere bal dök yala kıvamında olmasa da iş görür. |
roborock s7 bunu kullanıyorum 1 seneyi geçti sanırım. Gayet güzel temizliyor. Halıyı gördüğü zaman da paspasını yukarı kaldırıyor. Bundan iyisi seneye gelecek |
Tepesinde kamera olanlardan alma hiçbir koltuğun altına girmiyor. |
Roborock s5 max tavsiye ederim |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:57:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.