![]() |
Geçmiş olsun. Öncelikle hemen format atın hocam. https://www.r10.net/off-topic/370050...denemeyin.html bu konudaki hizmetle kendiniz taratın bir daha indirmeden önce. Bir turuncu moderatöre özelden hangi konu hangi kullanıcı sorarsanız silinen konulardan kullanıcı adını verecektir şikayetçi olursunuz. Şu an hemen hesabınızda 2fa açmanızı ve format atmanızı öneririm beklemeden |
Formatı attım hocam teşekkür ederim. Moderatörlere de wp den yazdım yarın dönüş olur muhtemelen Alıntı:
|
ben zaten resim atan kişiye dedim. |
Alıntı:
|
|
Arkadaşlar link üzerinden proğram indirmeyin, crackli bir proğramı kesinlikle indirmeyin! Çünkü RAT yerleştirip size download ettiriyorlar ardından hesaplarınızı kolay bir şekilde ele geçirebiliyorlar. Bu konuya ciddi olarak dikkat etmelisiniz, Konu hakkında Siber Suçlarla Mücadele Polislerinin bilgisi var bulunmasına çok az bir süre kaldı. |
Reverse engineering anlayan bir arkadaş varsa kolayca ratin içindeki bilgileri alacaktır. Kurulduğu ip mailleri gönderdiği email adresi veya loglarin düştüğü host/sunucu bu bilgilerle kişiyi savcılığa verebilirsiniz. Mobildeyim evde olsam incelerdim. |
Alıntı:
|
@CodeTech; başka bir dosya için mesaj attım hocam |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:25:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.