R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Logomu yorumlar mısınız ? (https://www.r10.net/sorum-var/3643112-logomu-yorumlar-misiniz.html)

ismailgebel 22-04-2023 20:03:17

Alıntı:

emirdrlx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085003414)
Merhaba, Furkan hocama katılıyorum Siyah/Beyaz olursa daha güzel görünecektir onun dışında logonuz çok güzel:r73:

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085003425)
Başarılı bir çalışma olmuş. Renkler değişirse daha iyi olabilir.

Alıntı:

Bruskfatih Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085003433)
Sade ve şık renk olarak siyah - beyaz tam oturur.

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim, renk konusunda önerilerinizi dikkate alacağım 😊
Alıntı:

Netkreatif Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085003451)
Çizim gayet hoş ve başarılı.

Renklendirme tarafında şöyle bir revize atsanız gayet iyi olacaktır diye düşünüyorum ;

Dış halkanın kalınlığını bir kaç pixel arttırıp, degrade geçiş verebilirsiniz. (#cd9e43 -> #f4e394)
Logoyu ise sabit renk yapıp #d6af62 yapabilirsiniz. Aynı zamanda logo kenarlara yakın bir tık küçültülebilir.

Arkaplanı ise düz siyah yapmak yerine https://i.pinimg.com/originals/4f/d6...e2390f87ad.jpg şu şekilde bir arkaplan yerleştirerek logonuzun öne çıkmasını sağlayabilirsiniz.

Vakit ayırıp detaylı yorum yaptığınız için ayrıca teşekkür ederim hocam. Önerilerinizi dikkate alacağım ☺
Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085003464)
discord bot logosu benzemiş


Dediğiniz logoyu bilmiyorum.

DenqeSiz 22-04-2023 20:08:19

Çok güzel logo

rafygraph 22-04-2023 20:20:05

Gayet minimal ve hoş olmuş avatarda biraz daha kucultebilirsiniz başarılar dilerim :)

DomainBRO 22-04-2023 20:28:07

Beğenmedim iyi forumlar 😊

LordSebbo 22-04-2023 20:28:55

sade ve güzel daha ne olsun

ismailgebel 22-04-2023 22:27:44

Alıntı:

Uzunera221 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085003485)
Hocam guzel olmuş bana da bı logo hazirlarmisiniz

Teşekkür ederim iletişime geçin yardımcı olalım.😊
Alıntı:

DenqeSiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085003532)
Çok güzel logo

Teşekkür ederim. 😊
Alıntı:

rafygraph Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085003633)
Gayet minimal ve hoş olmuş avatarda biraz daha kucultebilirsiniz başarılar dilerim :)

Çok teşekkürler, dikkate alacağım.😊
Alıntı:

DomainBRO Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085003700)
Beğenmedim iyi forumlar 😊

Saygı duyarım. 😊
Alıntı:

LordSebbo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085003710)
sade ve güzel daha ne olsun

Teşekkür ederim 😊

KeyCodE 22-04-2023 23:17:52

Sade ve şık olmuş hocam.

ismailgebel 23-04-2023 01:10:10

Alıntı:

KeyCodE Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1085005045)
Sade ve şık olmuş hocam.

Teşekkür ederim hocam 😊


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:57:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.