| ismailgebel | 22-04-2023 20:03:17 | Alıntı: emirdrlx Nickli Üyeden Alıntı
(Mesaj 1085003414)
Merhaba, Furkan hocama katılıyorum Siyah/Beyaz olursa daha güzel görünecektir onun dışında logonuz çok güzel:r73: | Alıntı: Misafir Nickli Üyeden Alıntı
(Mesaj 1085003425)
Başarılı bir çalışma olmuş. Renkler değişirse daha iyi olabilir. | Alıntı: Bruskfatih Nickli Üyeden Alıntı
(Mesaj 1085003433)
Sade ve şık renk olarak siyah - beyaz tam oturur. | Yorumlarınız için çok teşekkür ederim, renk konusunda önerilerinizi dikkate alacağım 😊 Alıntı: Netkreatif Nickli Üyeden Alıntı
(Mesaj 1085003451)
Çizim gayet hoş ve başarılı.
Renklendirme tarafında şöyle bir revize atsanız gayet iyi olacaktır diye düşünüyorum ;
Dış halkanın kalınlığını bir kaç pixel arttırıp, degrade geçiş verebilirsiniz. (#cd9e43 -> #f4e394)
Logoyu ise sabit renk yapıp #d6af62 yapabilirsiniz. Aynı zamanda logo kenarlara yakın bir tık küçültülebilir.
Arkaplanı ise düz siyah yapmak yerine https://i.pinimg.com/originals/4f/d6...e2390f87ad.jpg şu şekilde bir arkaplan yerleştirerek logonuzun öne çıkmasını sağlayabilirsiniz. | Vakit ayırıp detaylı yorum yaptığınız için ayrıca teşekkür ederim hocam. Önerilerinizi dikkate alacağım ☺ Alıntı: Misafir Nickli Üyeden Alıntı
(Mesaj 1085003464)
discord bot logosu benzemiş |
Dediğiniz logoyu bilmiyorum. |