R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Para Ödülü Soru (https://www.r10.net/sorum-var/3434398-para-odulu-soru.html)

ahmetkucukonder 13-11-2022 03:41:27

Kupon yapardım

Squirtle 13-11-2022 03:42:14

Cebimde neden 50 tl var, gerisi banka hesabında ise günümüzde 50 TL ye sevinebilecek insanlara verirdim ;
Küçük kardeş
Anne (kenara atarlar dağ gibi büyütürler o küçük paraları toplaya toplaya)
5 TL den 10 tane çikolata çevrede oynuyan çocuklara verilebilir
Gerçekten ihtiyacı olduğunu gördüğün birine verilebilir 2 3 günlük ekmek ihtiyacını karşılar

Son 50 liram ise ;
-O günlük iş arayışına çıkmak ve büsküvi ile karnınızı doyurmak için kullanılabilir
-Su alınıp satılabilir
-Domain ihalelerine girip 50 liraya domain düşürebilirseniz ufak ufak onun ticareti dönebilir.
-İddaa oynanabilir (50 liranız kısa bir zamanlık artar ve geri elinizde 0 kalır)
-Az günü kalan instafly programını alıp bir kaç hesap kazarak ticaret döndürebilirsin

TheKapar 13-11-2022 03:44:23

sen bu yorumu okurken o 50 TL enflasyon sebebi ile değer kaybetti

Berat58 13-11-2022 14:44:40

Hiç param olmaması son 50₺ olmasından daha iyi

Python7 13-11-2022 15:04:25

Cebimde 50 Tl olduğunu bilip mutlu olurdum

haber58 13-11-2022 15:12:46

50 TL ye iddiaya gir ve iddiayı kaybederek onu bana ver.

Chiang 13-11-2022 16:33:17

50tlyi önce 20+20+10 şeklinde bozdurur 10tlsiyle permatik alıp, 20+20tlyi üst üste koyup üçgen bir biçimde katlayıp corabımın içine sıkıştırırdım.

short 13-11-2022 18:49:05

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1083858966)
Ödülü Soru:
Cebinizde 50 TL var ve o 50 TL ile ne yapardınız?

Ödül: 50 TL

En güzel cevabı veren arkadaşa ödülü veri cem.

Ödülü kazanan @short; oldu isteği üzere ödül LÖSEV e bağışlandı. Tebrik ederim.

[IMG=789]https://cdn.r10.net/editor/133559/3438704583.png[/IMG]



Katılan her kese teşekkür ederim böyle etkinlikleri her hafta yapmaya çalışacağım bir dahaki etkinlikte sizleri bekliyor olacağım iyi günler hepinize<3
@Honomy;
@Magalimadro;
@okan1;
@Leviossa;
@halil_hrm06;
@CedricFeanor;
@Mellon10;
@nb1755;
@LeFearr;
@escapist;
@kleisberg;
@Wertomy;
@aslinaz;
@orhansengun;
@Erc_Orc;
@JACKSONn;
@krtemirr;
@Zlatan1071;
@anf690;
@fermayil;
@short;
@STRAKE;
@Clouder;
@CGLR;
@uzmanforum;
@benyamin;
@Ladavaz;
@tamerakin;
@D3LpHi;
@can44;
@ElmasMedya;
@arkabalkon;
@savasgurme;
@bilalinall;
@ZehirsizKobra;
@Mertkyk;
@cnmc;
@Prens55;
@foinfinity;
@atakan006;
@Kimera;
@EXE61;
@BeratYildiz;
@ahmetkucukonder;
@Squirtle;
@TheKapar;
@Berat58;
@Python7;
@haber58;
@Chiang;

Allah hayrınızı kabul etsin. Teşekkürler.

sonsuzjoker 14-11-2022 00:27:20

@short; Maca ne diyecektin 😀 ?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:31:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.