R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Bugün Ne Kadar Harcadın? (https://www.r10.net/sorum-var/3030428-bugun-ne-kadar-harcadin.html)

elyesaayse 04-12-2021 01:19:10

Bugün
Ekmek için 4tl
Akşam yemeği için marketten alınan tavuk göğsü, gazoz ve 1 çikolata için 28 tl harcadım.
Tavuk göğsünün 4te 3 ünü sotelik doğradım.
Tavadaki kızgın yağa ilave ettim. Üzerine 1 soğan suyu sıktım. Sonra suyunu çekip nar gibi kızarmaya başlayınca içine 2 dal biber doğradım. 1 domates rendeledim. 1 tatlı kaşığı salça, 1tutam tuz, 1tutam kimyon, 1tutam karabiber ve en son 2 yemek kaşığı su ekleyip 2 dk. Ocakta tuttuktan sonra hazır hale getirdim.
Yanına pirinç pilavı yapmıştım. Gazoz eşliğinde tükettik.
Bu arada kalan tavuk parçasını yarın öğlene 2 adet ekmek arası tavuk döner yapmayı planlıyorum.
Bu şekilde yedik parayı.
Yarında pazar var bulursam balık almak istiyorum. Bakalım ona ne kadar ödeme yapacağım.

DijitalHizmetler 04-12-2021 01:19:11

160+ 3000+ 1500 + 283,90 + 639,30 + 76,10=
5.659 TL


elyesaayse 04-12-2021 01:21:12

Alıntı:

julyo_s Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081477216)
yani gider ve şahsi olmak üzre aylık 100 k civarı yanı gunluk ortalama 3.300 tl sanırım

Maşallah hocam ya. Gelir varki giderde oluyor. Darısı başıma mı desem ki☺️

julyo_s 04-12-2021 01:23:33

Alıntı:

elyesaayse Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081477322)
Maşallah hocam ya. Gelir varki giderde oluyor. Darısı başıma mı desem ki☺️

e tabi dogru orantılı üstadım ama başarının sırrı saldırmak

elyesaayse 04-12-2021 01:25:07

Alıntı:

julyo_s Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081477335)
e tabi dogru orantılı üstadım ama başarının sırrı saldırmak

Elbetteki saldırmak hocam.
Püf noktası da sanırım ki en doğru noktaya saldırmak. Bende kendimce saldırıyorum işte kendi çapımda. Allah daha çok versin diyeyim

KaRneL 04-12-2021 01:25:48

bugün 0 TL harcadım biraz parayı tutun sonra kriz var diyorsunuz :D

julyo_s 04-12-2021 01:26:21

Alıntı:

elyesaayse Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081477343)
Elbetteki saldırmak hocam.
Püf noktası da sanırım ki en doğru noktaya saldırmak. Bende kendimce saldırıyorum işte kendi çapımda. Allah daha çok versin diyeyim

başarılar dilerim üstadım.

ComPuter_DoctoR 04-12-2021 01:31:09

Alıntı:

n3pix Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081477167)
Günlük ortalama 2.5TL harcamaya çalışıyorum. Bazen 5TL olabiliyor.

ekonomi bakanı olmak ister misin ?

n3pix 04-12-2021 01:45:20

Alıntı:

ComPuter_DoctoR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081477367)
ekonomi bakanı olmak ister misin ?

Ben yapamam hocam ama mevcut yetkililerden daha iyi yapabilirim diye düşünüyorum :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:38:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.