![]() |
NetSpeed Önerir Misiniz? Merhaba, Eve ilk defa internet bağlatacağım. Bulunduğum yerde sadece Turk Telekom altyapısı var. TT bağlatmak iistedim ama hem pahalı hem de taahhüt var. Netspeed düşünüyorum, sizce nasıldır? Teşekkürler |
Alıntı:
|
Türknet var çok memnunum kullanıyorum. Taahhütte yok. 100 mbps olan paketi her ay bir kişi davet ederek ücretsiz kullanabilirsiniz. Davet kodum sayesinde bir ay ücretsiz kullanabilirsiniz. Paket olarak üç seçeneği var. Altyapınıza göre seçebilirsiniz. >adsl-vdsl 16 mbps 85 tl >vdsl 35 mbps 85 tl (türknet altyapısı varsa 100 mbps 85 tl) >vdsl 100 mbps 95 tl Davet kodu: UCQ42LC68XFA Bağlantı: https://turk.net/p/UCQ42LC68XFA Detay: TurkNet arkadaşını getirene ve getirdiği arkadaşına bir ay bedava internet veriyor. Ben evde Türknet Özgür İletişim hizmetini kullanıyorum. Gerçek sınırsız, yüksek hızlı yalın (sadece) internet (100 mbpsye kadar) var hizmetin içinde. Ayda 85 TL. Başka da bir para yok, hepsi bu. Taahhüt olmadığı için de kafam rahat, dilediğim zaman bir kuruş ödemeden hizmetimi kapatma ya da başka sağlayıcıya geçme özgürlüğüm var. Ben TurkNetten memnunum. Sen de dene istedim. Eğer kabul edersen, bir ay bedavası var sana. Ben de seni davet ettiğim için sayende bir ay ücretsiz internet kullanacağım. Başka sağlayıcıya taahhüdün varsa, yani internet hizmetini değiştirmen durumunda sana ceza çıkacaksa, TurkNet 120 TL'ye kadar bu cezayı karşılıyor. Daha çok ceza çıkacaksa aşağıdaki link'e tıklayarak taahhüt bitiş tarihini giriyorsun, TurkNet tarih yaklaşınca sana haber veriyor. O zaman geçiş yaparsan yine sen de ben de bu kampanyadan yararlanabiliyoruz. Taahhütsayar: http://www.taahhutsayar.org/?PromoCode=UCQ42LC68XFA Ne yapman gerekiyor? Aşağıda seninle bir davet kodu ve bağlantı paylaşıyorum: Davet kodu: UCQ42LC68XFA Bağlantı: https://turk.net/p/UCQ42LC68XFA Hemen davet linkine tıklayarak web üzerinden internet aboneliğini başlatabilirsin. Ya da Türknet ana sayfasından başvuru butonuna tıkladıktan sonra açılan sayfadaki forma seninle yukarıda paylaştığım davet kodunu girebilirsin. Benim mutlaka bir yetkili ile görüşerek bu işi yapmam gerekir diyorsan, 0 850 288 80 80 numaralı TurkNet çağrı merkezini ara ve abone olurken TurkNet yetkilisi ile yukarıdaki davet kodunu paylaş. Bu kadar basit. İndirimli internetini sana çıkan ilk faturaların ödenmesinden sonraki fatura döneminde kullanacaksın. |
Hocam valla görünce direk Need for speed oyunu soruyorsunuz sandım özlemişim diyecektim 😂 |
Kesinlikle önermiyorum. KabloNet TurkTelekom Superonline 3'ünden şaşmayın |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Netspeed aldım nisan gibi, çok memnunum. 27 28 megabit internet alıyorum. 200 gb a kadar 63 lira, sonra her gb 50 kuruş olarak 76 ya kadar çıkıyor, sonra sınırsız. Şu ana kadar hep 63 ödedim. Ama bu hizmete 76 da verilebilir |
ben kullanıyorum bi kaç yıldır, telekomun sürekli fiyat yükseltme çabasına uyuz oldugumdan geçiş yaptım. Gece filan kesinti oldugunda arayıp rahatsız edemiyorsunuz, açmıyorlar telefonu tek sorun bu ama şunun bilincindeyseniz kullanın bence. Alt yapı sahibi telekom oldugu için sorun onlardan kaynaklanıyor genelde ve destek sunamıyor netspeed. 3 yılda sanırım 1-2 kez kesinti yaşadım oda max yarım saat. ben bu paketi kullanıyorum > https://netspeed.com.tr/kampanyalar/...aj-kampanyasi/ |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Netspeedi kesinlikle tavsiye etmem. Destek desen yok. Hizmet desen yok. Sunduğu hızı vermiyor pingi yüksek. Destek amaçlı iletişine geçince arızayı kabullenmiyorlar o esnada sorun olmadığı için. Sürekli bağlantı yavaşlıyordu ve çözemiyordular. Bazen yoğunluktan deyip geçiştiriyordular. Gece 2 de yavaşlayan internetin ne yoğunluğu o saatte? Velhasıl Türknete geçtim memnun kaldım ben. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Türknete geçince öyle bir düşüş olmadı. Altyapım 100mbps destekliyor. 35 lik paketi seçince kablosuz bağlantıda aldığım hız 32. 100 lük paketi seçince ise 96 mbps hız alıyorum. Evde olunca 100mbps lik paketi yapıyorum şehir dışında olunca 35mbps lik paketi :D |
bartında kullandım 75mbit hız verdiler vdsl ile. 1 Kere kesilmedi. Tabi bölgeye göre değişir. |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Hocam öneriyorum. 2 Aydır kullanıyorum 35 Mbit VDSL paketini. Çok memnunum hiç arıza veya sorun çıkmadı. Aradığınızda karşınıza bot çıkması yerine insan çıkıyor ve sorununuzu anlatıp çözüme kavuşturabiliyorsunuz. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Tereddütsüz öneririm. Müşteri Hizmetleri iyi firmalara ihtiyacımız var. Bana göre hosting sektöründe Güzel hosting ve iss sektöründe de Netspeed buna iyi örnekler. |
Alıntı:
|
TT altyapısı varsa netspeed bağlatmanda bir sakınca yok daha ucuza aynı hizmeti alıyorsun. 2 aydır kullanıyorum tavsiye ederim. |
24.faturamı bu ay ödedim. ADSL 16mbit limitsiz paketi kullanıyorum. 24 ay boyunca 2 kez müşteri hizmetlerini aramak zorunda kaldım ve çözüm sorunu yaşamadım. Tavsiye edebilirim. |
gıbırnete de bir bakın derim yeni bir iss ama çözümcül |
3 evde kullanıyoruz. İki abonelikte iş arkadaşlarıma aldırdım. Gayet iyi bir firma. |
Memnun kalmadigim icin kapattigim firma.Cagri merkezlerine ulasabildiginiz saatlerde de cozum bulamazsiniz.Genelde yasadiginiz sorunlara verecekleri cevap hic sasmaz."Binanizin tesisati eski olabilir,elektrikci cagirmaniz gerekir" gibi sacmaliklar.Bina da yeni. Ayrica benim kullandigim zamanlarda prime time netflix,youtube izleme kalitesi dusuruluyordu.Yogun oldugu saatlerde bu sekilde mudahalesi vardi umarim hala yoktur. Evet Turktelekom altyapisi kullaniliyor ama sanmayin ki Turktelekom kalitesinde bir hizmet alabileceksiniz. Bu tur firmalari deneyimleyince Turktelekom'a cok haksizlik yaptigimi farkettim. |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
en iyisi netspeed. netspeed'den şaşma. |
Gibirnet e bakabilirsin ben de oraya geçmeyi düşünüyorum yeni bir firma |
Kablonet varsa kablonetten başkasına bakma hocam. Yoksa millenicom derim ve susarım. Turknet pişmanlıktır, sorun oldumu muhattap bulman 3 günü buluyor. |
4 aydır netspeed kullanıyorum hiç problem yaşamadım |
İstanbul'da merkezi bir semtte NetSpeed VDSL paket kullanıyorum 2 ay kadar oldu. Stabil bir hizmet alıyorum, daha müşteri hizmetlerini arama ihtiyacı bile duymadım. Kendi tecrübemi baz alarak tavsiye edebilirim ama farklı yerlerde daha düşük kalitede hizmet veriyorlarsa onu bilemeyeceğim. |
Sakaryada 2 yildir kullaniyorum. gayet memnunum/ turk telekomla ugrasilmaz. fiyat performans super. |
Kesinlikle önermiyorum nedeni ise; CGN ip blogu tanımlıyorlar: 1 ip adresi üzerinden ortak en az 5 10 kişi ile internete çıkış yapıyorsunuz buda yoğun kullanım saatleri yani akşam saatlerinde ping ve hız düşüklüğü sorunu yaşamanıza neden oluyor. Ek olarak modem port açma yönlendirme, uzak masaüstü bağlantısı ve kamera sistemi gibi işlemleride yapamıyorsunuz. 100'lü ip blogundan hiç bir şekilde çıkarmıyorlar. https://www.sikayetvar.com/netspeed/...-erisim-sorunu |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:20:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.