R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Frmtr'ye ne oldu? (https://www.r10.net/sorum-var/1981023-frmtrye-ne-oldu.html)

TahsinCetinkaya 22-01-2019 01:02:06

Frmtr'ye ne oldu?
 
Forum aileminin belki de en tartışmasız en büyük Türk forumu (ben öyle biliyorum, yanlışım varsa bir arkadaş düzeltiversin) ne oldu da aramalarda milyonlarca index ve mesajı olmasına ragmen çıkmıyor.
Google'dan ceza vs bişey mi yedi?

8,006,709 konu, 74,386,369 mesaj 4,968,962 Üyesi var ama aktif değil sanırım pek...

mertkorkut 22-01-2019 01:03:46

Aynı konuyu düşünüyordum. :)

mrtykc 22-01-2019 01:03:59

frmtr yazdım direkt çıktı abi

fatii 22-01-2019 01:04:18

sen demeyene kadar bu forumun bu kadar büyük olduğunu bilmiyodum

MovoCreative 22-01-2019 01:05:15

Baktığımda halen yaşıyor gibi duruyor :)

TahsinCetinkaya 22-01-2019 01:05:52

Alıntı:

mrtykc Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074367934)
frmtr yazdım direkt çıktı abi

8,006,709 konu, 74,386,369 mesaj olmasına ragmen sitesinde ki konular rekabet konusunda aramalarda pek yok. Onu demek istedim :)

DenqeSiz 22-01-2019 01:06:51

sanal alemin işkence modeli :D

mrtykc 22-01-2019 01:06:56

Alıntı:

TahsinCetinkaya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074367940)
8,006,709 konu, 74,386,369 mesaj olmasına ragmen sitesinde ki konular rekabet konusunda aramalarda pek yok. Onu demek istedim :)

valla ben de bu cevabı verirken "bu kadar basit olamaz" diye düşünmedim değil :D :D Anlaşılan uyku gelmiş benim.

tahaa 22-01-2019 01:09:14

Genel içerikli forumların bir önemi kalmadı artık.

thanatos 22-01-2019 01:10:00

Evet bir zamanlar çok yüksek hit alıyordu %80 sebebi ise online oyunlardan dolayı idi. Knight, metin2, silkroad rehber çözümleri vardı ama bu oyunların oyuncu sayısı azalmasıyla birlikte forum aktifliği de gitti doğal olarak. Bana göre en büyük sebeblerinden bir tanesi bu.

hayatnesesi 22-01-2019 01:11:49

Bir şey olmamış aktif değiller sadece, siz yazınca hatırladım 2005 ten beri üyeliğim hala duruyor :)

Sayın hayat, Hoş Geldiniz, Sefalar Getirdiniz.
Son Ziyaretiniz: 27-02-13

ASametYildirim 22-01-2019 01:12:18

Merhabalar geçmişte bu forumda da kısa bir dönem moderatörlük yaptım. Forum önceden kapanmıştı. Aradan yıllar geçtikten sonrada eski veritabanlıyla tekrar kuruldu. Ben görevi bitirdikten sonra aktiflik için çeşitli etkinlikler yapıyorlardı ve en sonunda forumu satmak için ilan veriyorlardı. Son durum ne oldu bilmiyorum ama baya güzel bir forumdu.

OziyWeb 22-01-2019 01:12:51


12 yıl önce üye olmuşum birde bayanla tanışmıştım o zamanlar ne günlerdi :) MSN ile ilgili herşey vardı.

MuhammedEksi 22-01-2019 01:14:55

2012 yıl kayıtlıyım. Knight Online'nin popüler olduğu zamanlar :)

loost123 22-01-2019 01:15:24

Çöplüğün sonra diğer adı frmtr

TahsinCetinkaya 22-01-2019 01:16:35

Alıntı:

OziyWeb Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074367972)

12 yıl önce üye olmuşum birde bayanla tanışmıştım o zamanlar ne günlerdi :) MSN ile ilgili herşey vardı.

Senden 1 ay 18 gün önce kaydolmuşum :D http://prntscr.com/maao8j

PhoenixTR 22-01-2019 01:17:42

Her tarafını reklam doldurdular. Zaten yenilikte yapmadılar. Mobile bile uyarlı degıl site.

OziyWeb 22-01-2019 01:18:04

Alıntı:

TahsinCetinkaya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074367989)
Senden 1 ay 18 gün önce kaydolmuşum :Dhttp://prntscr.com/maao8j

İyi mesaj kasmışsın bende 1 mesaj var :) Onuda okudum gülme krizine vesile oldu

Tunahan 22-01-2019 01:18:26

internetle haşır neşir olup bu foruma rastlamamış olmak imkansız diye düşünüyorum. son durumu hakkında bi fikrim yok. :)

TahsinCetinkaya 22-01-2019 01:22:04

Alıntı:

PhoenixTR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074367995)
Her tarafını reklam doldurdular. Zaten yenilikte yapmadılar. Mobile bile uyarlı degıl site.

Bende site responsive bir yanlışlık olmasın :D

NobraN 22-01-2019 01:23:30

Sadece knight online kategorisi aktif , ayrıca kullandıkları tema berbat. Siteye girince durasım gelmiyor ve forum tamamen çöplük. Eskiden çok iyi yerlerde olabilir fakat bu halde ayakta kalması mucize zaten. Knight Online olmasaydı bence şimdiye kadar kepenk indirmişlerdi.

CanDostu 22-01-2019 01:27:28

O değilde adamlar şuan iyi hit alıyor. :)

nemesismcy 22-01-2019 01:31:04

Eskiden genel kategorili forum siteleri çok tutuyordu. Frmtr sayesinde photoshop öğrendim.. Başlıca aktif konusu arkadaşlarında dediği gibi knight onlineydi ancak çok tartışmalı konular olduğundan bir ara kategoriyi kapattılar sonrasında açtılar tekrar ardından private serverlar çıktı. Frmtr den sağlam bir ekip kendi forum sitelerini sadece private serverlar üzerine kurunca tüm aktif oyuncular o foruma gittiler ve sonuç...

Linux 22-01-2019 01:33:27

200 bine yakın mesajı olan üyeleri mevcut.
Ayrıca 2005 üyeliğim bulunuyor.

PaSaSa 22-01-2019 01:33:32

ben hala ara ara girer bakarım gezinirim online oyun bölümü çok aktif 2005ten beri üyeliğim var o foruma 1-2 kere domain değiştirdi

Berkay Akıncı 22-01-2019 01:38:30

frmtr bilgiden çok haber paylaşan forum haline geldi
12 yıllık üyelik var ve şuan onursalda, mod, yönetici bir çok görevde bulundum orada
Şuan sadece Knight Online üstüne kurulu bir forum

csharpcoder 22-01-2019 01:39:52

foruma şöyle bi bakayım dedim. Max konu sayısı 78k civarı gördüm knight online bölümüne gelince 500k altında yok :D :D

Önceden çok aktif idi ama şu an durum ne bilmiyorum, sahi ya o foruma ne oldu ? :)

Mori 22-01-2019 01:49:09

Alıntı:

PhoenixTR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074367995)
Her tarafını reklam doldurdular. Zaten yenilikte yapmadılar. Mobile bile uyarlı degıl site.

Nasıl mobil uyumlu değil? Sultantheme responsive temasını kullanıyorlardı?

PhoenixTR 22-01-2019 01:53:05

Alıntı:

Mori Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074368122)
Nasıl mobil uyumlu değil? Sultantheme responsive temasını kullanıyorlardı?

Kusura bakmayın reklam sitenin ebatını aştığı için öyle zannettim. :)
Biraz fazla reklam olunca..

Daniel1336 22-01-2019 01:58:21

Sosyal medya ve bloglarin artisi forumlari bitirdi ihtiyac kalmadi. Bakmayin guvenli ticaret konulari olmasa burasida bu kadar buyumezdi forum isi eskide kaldi. 2006 da uye olmusum bende simdi baktim frmtr ye ama epey olmus girmeyeli yinede. Bu arada buyukforum daha sonra bykfrm vardi sanirim bunlar frmtr den onceki nesil olmali hatirlayan varmi benden baska? :) Devodestroyer okmadem vardi kalkip Adanaya gitmistim gorusmustuk yuzyuze sohbet icin, ey gidi eski forum dostluklari :)

scrol 22-01-2019 02:05:38

Yinede fena degil alexa tr 260 sıralamalarda.

blap 22-01-2019 02:07:04

forum donanım var yıkılmaz kale. Ölücüler ve tipim nasıl ssli adlarıyla ünlü iki müthiş takımı sayesinde internetin belki de en yaygın kullanım amaçları oln ticaret ve mizahı ayakta tutan ekip. Gerçi ölücüler çoğu ticaret firmasını batırdı ama olsun.

ATASEVEN 22-01-2019 02:10:36

knight online bitince o forumda bitti malesef.

fLayer 22-01-2019 03:19:55

http://prntscr.com/mabv3d
ben bu kullanıcı adını nasıl aldım anlamadım (: pi†10 yazıyor tabi girerken o şekildede giremiyorum

TahsinCetinkaya 22-01-2019 03:25:25

Alıntı:

fLayer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074368284)
http://prntscr.com/mabv3d
ben bu kullanıcı adını nasıl aldım anlamadım (: pi†10 yazıyor tabi girerken o şekildede giremiyorum

üye linkinde karakter eşleştirmesi çıkarı frmtr.com/pi†10 veya frmtr.com/pi*&?10 buna benzer karakter kodlaması çıkar.

premete 22-01-2019 03:36:27

Knight Online zamanında kayıt olmuştum sanırım, gözümde canlandı koskoca mazi, hatırlatma için teşekkürler. :)

https://i.hizliresim.com/2699a2.png

TahsinCetinkaya 22-01-2019 03:42:17

Alıntı:

premete Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074368305)
Knight Online zamanında kayıt olmuştum sanırım, gözümde canlandı koskoca mazi, hatırlatma için teşekkürler. :)

https://i.hizliresim.com/2699a2.png

Üstat sende benden sonra üye olmuşsun ama 5 sene filan olmuş en son girdiginden beri :)

sosyeteq 22-01-2019 03:50:35

Alıntı:

Linux Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074368079)
200 bine yakın mesajı olan üyeleri mevcut.
Ayrıca 2005 üyeliğim bulunuyor.

200 bin neki benim 423k

Hagiwhat 22-01-2019 04:18:32

Duruyo yerinde.

premete 22-01-2019 04:22:25

Alıntı:

TahsinCetinkaya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1074368309)
Üstat sende benden sonra üye olmuşsun ama 5 sene filan olmuş en son girdiginden beri :)

İş, güç, çoluk çocuk derken oyunlardan uzaklaştık, geçim derdine düşünce burası gibi daha ciddi platformlara yöneldik sanırım :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:05:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.