![]() |
Frmtr'ye ne oldu? Forum aileminin belki de en tartışmasız en büyük Türk forumu (ben öyle biliyorum, yanlışım varsa bir arkadaş düzeltiversin) ne oldu da aramalarda milyonlarca index ve mesajı olmasına ragmen çıkmıyor. Google'dan ceza vs bişey mi yedi? 8,006,709 konu, 74,386,369 mesaj 4,968,962 Üyesi var ama aktif değil sanırım pek... |
Aynı konuyu düşünüyordum. :) |
frmtr yazdım direkt çıktı abi |
sen demeyene kadar bu forumun bu kadar büyük olduğunu bilmiyodum |
Baktığımda halen yaşıyor gibi duruyor :) |
Alıntı:
|
sanal alemin işkence modeli :D |
Alıntı:
|
Genel içerikli forumların bir önemi kalmadı artık. |
Evet bir zamanlar çok yüksek hit alıyordu %80 sebebi ise online oyunlardan dolayı idi. Knight, metin2, silkroad rehber çözümleri vardı ama bu oyunların oyuncu sayısı azalmasıyla birlikte forum aktifliği de gitti doğal olarak. Bana göre en büyük sebeblerinden bir tanesi bu. |
Bir şey olmamış aktif değiller sadece, siz yazınca hatırladım 2005 ten beri üyeliğim hala duruyor :) Sayın hayat, Hoş Geldiniz, Sefalar Getirdiniz. Son Ziyaretiniz: 27-02-13 |
Merhabalar geçmişte bu forumda da kısa bir dönem moderatörlük yaptım. Forum önceden kapanmıştı. Aradan yıllar geçtikten sonrada eski veritabanlıyla tekrar kuruldu. Ben görevi bitirdikten sonra aktiflik için çeşitli etkinlikler yapıyorlardı ve en sonunda forumu satmak için ilan veriyorlardı. Son durum ne oldu bilmiyorum ama baya güzel bir forumdu. |
12 yıl önce üye olmuşum birde bayanla tanışmıştım o zamanlar ne günlerdi :) MSN ile ilgili herşey vardı. |
2012 yıl kayıtlıyım. Knight Online'nin popüler olduğu zamanlar :) |
Çöplüğün sonra diğer adı frmtr |
Alıntı:
|
Her tarafını reklam doldurdular. Zaten yenilikte yapmadılar. Mobile bile uyarlı degıl site. |
Alıntı:
|
internetle haşır neşir olup bu foruma rastlamamış olmak imkansız diye düşünüyorum. son durumu hakkında bi fikrim yok. :) |
Alıntı:
|
Sadece knight online kategorisi aktif , ayrıca kullandıkları tema berbat. Siteye girince durasım gelmiyor ve forum tamamen çöplük. Eskiden çok iyi yerlerde olabilir fakat bu halde ayakta kalması mucize zaten. Knight Online olmasaydı bence şimdiye kadar kepenk indirmişlerdi. |
O değilde adamlar şuan iyi hit alıyor. :) |
Eskiden genel kategorili forum siteleri çok tutuyordu. Frmtr sayesinde photoshop öğrendim.. Başlıca aktif konusu arkadaşlarında dediği gibi knight onlineydi ancak çok tartışmalı konular olduğundan bir ara kategoriyi kapattılar sonrasında açtılar tekrar ardından private serverlar çıktı. Frmtr den sağlam bir ekip kendi forum sitelerini sadece private serverlar üzerine kurunca tüm aktif oyuncular o foruma gittiler ve sonuç... |
200 bine yakın mesajı olan üyeleri mevcut. Ayrıca 2005 üyeliğim bulunuyor. |
ben hala ara ara girer bakarım gezinirim online oyun bölümü çok aktif 2005ten beri üyeliğim var o foruma 1-2 kere domain değiştirdi |
frmtr bilgiden çok haber paylaşan forum haline geldi 12 yıllık üyelik var ve şuan onursalda, mod, yönetici bir çok görevde bulundum orada Şuan sadece Knight Online üstüne kurulu bir forum |
foruma şöyle bi bakayım dedim. Max konu sayısı 78k civarı gördüm knight online bölümüne gelince 500k altında yok :D :D Önceden çok aktif idi ama şu an durum ne bilmiyorum, sahi ya o foruma ne oldu ? :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
Biraz fazla reklam olunca.. |
Sosyal medya ve bloglarin artisi forumlari bitirdi ihtiyac kalmadi. Bakmayin guvenli ticaret konulari olmasa burasida bu kadar buyumezdi forum isi eskide kaldi. 2006 da uye olmusum bende simdi baktim frmtr ye ama epey olmus girmeyeli yinede. Bu arada buyukforum daha sonra bykfrm vardi sanirim bunlar frmtr den onceki nesil olmali hatirlayan varmi benden baska? :) Devodestroyer okmadem vardi kalkip Adanaya gitmistim gorusmustuk yuzyuze sohbet icin, ey gidi eski forum dostluklari :) |
Yinede fena degil alexa tr 260 sıralamalarda. |
forum donanım var yıkılmaz kale. Ölücüler ve tipim nasıl ssli adlarıyla ünlü iki müthiş takımı sayesinde internetin belki de en yaygın kullanım amaçları oln ticaret ve mizahı ayakta tutan ekip. Gerçi ölücüler çoğu ticaret firmasını batırdı ama olsun. |
knight online bitince o forumda bitti malesef. |
http://prntscr.com/mabv3d ben bu kullanıcı adını nasıl aldım anlamadım (: pi10 yazıyor tabi girerken o şekildede giremiyorum |
Alıntı:
|
Knight Online zamanında kayıt olmuştum sanırım, gözümde canlandı koskoca mazi, hatırlatma için teşekkürler. :) https://i.hizliresim.com/2699a2.png |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Duruyo yerinde. |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:05:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.