R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sorum Var (https://www.r10.net/sorum-var/)
-   -   Alın Size Youtube :) (https://www.r10.net/sorum-var/166860-alin-size-youtube.html)

bekchi 25-06-2008 16:31:35

https://www.r10.net/ipucu/189755-hem-...ari-indir.html

Birde bunu deneyin!! :)

vB_ 28-06-2008 10:40:08

YoutubeGir - Youtube gir - Gir

AsusNetwork 28-06-2008 10:50:39

4mbit net hızı var proxy olduğu için videolar çok yavaş. türktelekom neden yapıyorsun böyle

editttt: ANAAA YOUTUBE GİRİYOR

Bilal_erturk 28-06-2008 12:37:27

kullanilan sunucu veaproxy yetmiyor

youtubeye erişmek istiyom dersen

aşadaki dns leri pc den değil modem den girin

217.112.88.90
217.112.87.147
ve youtubeye sorunsuz süratli şekilde erişebilirsiniz
yurtdişi dns si kullanin

wm_xfreex 28-06-2008 12:51:51

veya UltraSurf 9.9 programını indir çok hızlı bir şekilde video izleyin siteyi dolaşın


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:21:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.