![]() |
Mesajım bulunsun. |
Alacaklara tavsiyem , şarj soketi çok çabuk kırılıyor dikkatli çıkarıp takın |
Bir iki kere oyalanıp çok iyimiş ya nostaljik deniyor ve dolaplarda eskimeye bırakılıyor. |
Gameboy güzelmiş. Alabilirim büyük ihtimalle. |
atari büyük ihtimal skart girişiyle pc ye bağlanıyordur yeni televizyonlarda olabilir veya ona göre çevirici vardır |
Ps5 varken |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:32:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.