R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Sıcak Fırsatlar (https://www.r10.net/sicak-firsatlar/)
-   -   Atari Severler Kaçırmayın (https://www.r10.net/sicak-firsatlar/4506594-atari-severler-kacirmayin.html)

JustCore 18-07-2025 17:10:49

Mesajım bulunsun.

ankaslan 18-07-2025 19:26:19

Alacaklara tavsiyem , şarj soketi çok çabuk kırılıyor dikkatli çıkarıp takın

Broon 18-07-2025 21:01:01

Bir iki kere oyalanıp çok iyimiş ya nostaljik deniyor ve dolaplarda eskimeye bırakılıyor.

A.AY 19-07-2025 00:56:31

Gameboy güzelmiş. Alabilirim büyük ihtimalle.

akmaster_91 19-07-2025 01:11:03

atari büyük ihtimal skart girişiyle pc ye bağlanıyordur yeni televizyonlarda olabilir veya ona göre çevirici vardır

bilgicinitr 20-07-2025 03:37:50

Ps5 varken

obisa 20-07-2025 09:12:41

Alıntı:

bilgicinitr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089529453)
Ps5 varken

İşte bunu anlayamazsın atari yıllarında doğup benim gibi atari ile başlasaydın anlardın atari salonlarindan çıkmazdık , o tadı aldığımız için atari bambaşka bizim futbol oyunumuz soccer , tsubasa , goal , tecmo world cup oyunlarıydı güzel yıllardı...


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:32:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.