R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Script Satışı (https://www.r10.net/script-satisi/)
-   -   PHP Webloader v7 Şık Tasarım / Valid! sadece 20 TL! (https://www.r10.net/script-satisi/848987-webloader-v7-sik-tasarim-valid-sadece-20-tl.html)

Doogle 26-08-2012 04:19:32

Webloader v7 Şık Tasarım / Valid! sadece 20 TL!
 
Merhaba Arkadaşlar,

Webloader v7 Script için 2 gündür ugrastıgm tasarım giydirme işini sonunda bitirdim.. Hatalar olabilir arkadaşlar bunun için şimdiden kusura bakmayın!

Cufon Logo;
http://img2.ressim.net/out.php/i6078516_logo.png


CSS Menü;
http://img2.ressim.net/out.php/i6078517_untitled-2.png

DEMO;
demo için PM isteyin Lütfen.



Ödeme Seçenekleri:
*İş Bankası (Havale/Eft)
*Paypal
*Misli

Sadece : 20 TL

Satın almayacak arkadaşlarda yorum yaparsa çok sevinirim!

Tema fazla talep olursa farklı temalar yapıp sunmayı düşünüyorum!

emir_tnk 26-08-2012 04:27:28

Demo adresini pm alabilirmiyim hocam? Bu arada menüler gayet hoş olmuş.

webveil 26-08-2012 04:32:49

demo alabilirmiyim.

ProjeSoft 26-08-2012 04:48:30

Demoyu pm atarmısınız.?

Management 26-08-2012 04:54:34

pm alayım

Color 26-08-2012 05:01:07

Demoyu pm alabilir miyim ?

Doogle 26-08-2012 12:18:10

PMler gönderildi.

Boss_ 26-08-2012 13:10:10

demo için pm lütfen

trbaykus 26-08-2012 13:11:57

demo alabilirmiyim.

onRLive 26-08-2012 13:12:06

1 adet satın alındı hayırlı satışlar:)

Dizilik 26-08-2012 13:14:41

Demo için PM alabilir miyim?
Teşekkürler.

Ses 26-08-2012 13:17:40

demo alayım hocam

Doogle 26-08-2012 14:07:58

PM'ler gönderildi.

ualogan 26-08-2012 14:12:09

Demo alabilir miyim

biliyom 26-08-2012 14:15:16

Demo rica ediyorum v9 için uyarlama yapılır mı ?

BianAjans 26-08-2012 14:17:47

Demo alabilir miyim

Doogle 26-08-2012 14:22:37

PM'ler gönderildi.

Malesef v9 için uygun degildir. istege göre kişiye özel giydirme yapabilirim. PM atabilirsiniz.

BacklinkSeo 26-08-2012 14:24:06

demo alayım

_KaRTaL_ 26-08-2012 14:41:13

demo labilirmiyim

RadikaL.org 26-08-2012 14:47:34

demo adresi pm lutfen

bvhbvh 26-08-2012 14:56:14

bunun en önemli eksiği url yapısı hocam. kolay değiştirilemiyor .bunu halletiyseniz süper olmuştur.

yani konuların sonundaki videizle1545454.php gibi saçmalık iyi bişey değil bence

demo alabilir miyim

GodofWar 26-08-2012 15:21:45

demo alabılırmıyım

HBGroup 26-08-2012 15:23:37

pm alayım.

MeLaNKoLia 26-08-2012 16:17:23

demo gonderebilirmisin?

Doogle 26-08-2012 16:46:12

Alıntı:

Abdulstyle Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065661910)
bunun en önemli eksiği url yapısı hocam. kolay değiştirilemiyor .bunu halletiyseniz süper olmuştur.

yani konuların sonundaki videizle1545454.php gibi saçmalık iyi bişey değil bence

demo alabilir miyim

PM Gönderildi.
SELF yapısını dilediginiz gibi ayarlayabilirim. siteadi.com/video-ismi.html şeklinde.

NetMoSfer 26-08-2012 17:13:38

bir demo da ben alayım

Minic 26-08-2012 17:19:04

DEMO PM pls

ArminVanBuuren 26-08-2012 21:57:02

Demo alabilirmiyim

ExTrAorDiNaRY 26-08-2012 23:34:29

Demoyu gönderebilirmisin

smarty17 26-08-2012 23:37:30

demo lütfen

MakaleYazari 26-08-2012 23:48:22

Demo lutfen.

Bu mesaj telefonumdan gönderildi. Yazım hataları için özür dilerim.

Doogle 26-08-2012 23:52:44

PM gönderildi.

DeLp0rt3r 26-08-2012 23:53:29

demoyu yolarmısınız .

success_oath 27-08-2012 00:29:28

Pm alabilirmiyim demoyu

Snuf 27-08-2012 01:26:40

demo alabilirmiyim acaba

zacceroni 27-08-2012 02:02:15

pm lütfen

Doogle 27-08-2012 09:26:37

PM Gönderildi.

allemel 27-08-2012 14:21:07

demo alabilirmiyim

elros 27-08-2012 15:53:31

demo alayım

erdi 27-08-2012 16:37:17

demo alabilirmiyim


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:22:23.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.