R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   CS 1.6 Sevenler İçin İP :) (https://www.r10.net/off-topic/980426-cs-1-6-sevenler-icin-ip.html)

siyahh 02-02-2013 21:52:10

CS 1.6 Sevenler İçin İP :)
 
SERVER DURUMU: ONLİNE


Merhaba Arkadaşlar;

CS 1.6 Sevenler için sw ip mizi verelim :) Bugün 1 saat önce teslim aldım sunucuyu...

Buyrun girmek isteyen girebilir;

Şu anlık sxe opsiyonel ve de_dust 2 mapı açıktır...

server ip: 95.173.174.247


İyi eğlenceler :)

NİCKLERİNİZİN BAŞINA R10 EKİNİ KOYARSANIZ SEVİNİRİM

AllyCan 02-02-2013 22:19:52

h.olsun kardeş :)

siyahh 02-02-2013 22:32:48

Alıntı:

AllyCan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066738271)
h.olsun kardeş :)

Sağol abi :)

Trust 02-02-2013 22:41:00

Hile kullanıyor eleman yollamıyorsunuz. Bakayım diye kurdum oyunu, sildim şimdi.

KheizLech 02-02-2013 22:52:08

firsat buldkça girerim iyi oyunlar

siyahh 02-02-2013 22:54:39

Alıntı:

Trust Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066738400)
Hile kullanıyor eleman yollamıyorsunuz. Bakayım diye kurdum oyunu, sildim şimdi.

hocam söyleseydiniz banlardım :) Soruyorum kim diye cevap gelmiyor.Aldığım firma bu kampanyalı paketlerde doluluk garantisi vermediği için mecburen sxe yi opsiyonel yapıyorum :) Oyuncu gelmesi için.Yoksa doğru düzgün gelmiyor...

Bekleriz kızmayın :) Sizin için sxe aktif yaparım...

Saygılarımla...

mGunes 02-02-2013 23:34:40

Şuanki map berbat :D

siyahh 02-02-2013 23:40:45

şu anki aktif map dust 2 dir :)

FZaman 03-02-2013 00:03:23

Geliyorum hemen ;)

siyahh 03-02-2013 00:03:46

şu an aktif map iceworld

TayfunGunes 03-02-2013 00:32:54

Hayırlı olsun kardeşim ilk oyunumuzu keyifle oynadık :) -Muck :)

siyahh 03-02-2013 00:40:04

Alıntı:

TayfunGunes Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066739089)
Hayırlı olsun kardeşim ilk oyunumuzu keyifle oynadık :) -Muck :)

sağolasın abi :) İP Yi kaydedin bekliyoruz tekrardan :) 1 ay boyunca açığız :)

BAROFF 03-02-2013 03:19:35

Bende gelcektimde en son girdiğim serverda 5-6 kişinin oyun hayatını bitirdiğimden dolayı çekiniyom :p :D

siyahh 03-02-2013 10:00:50

Alıntı:

BAROFF Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066739761)
Bende gelcektimde en son girdiğim serverda 5-6 kişinin oyun hayatını bitirdiğimden dolayı çekiniyom :p :D

Gel hocam ne olacak sanki :D biz bizbizeyiz
kimse duymaz :D :p

NutShot1 03-02-2013 11:16:50

Geliriz :)

siyahh 03-02-2013 11:50:35

1 saate gırıyorum bende haydı toplanın :D

Fuuy 03-02-2013 12:05:30

Dostum her zaman online olurum fakat tek şartım var oda slotluk vercen mi bana :D

Adminlik istemiyorum merak etme sadece slotluk olsa yeterli :)

S7V7N 03-02-2013 12:32:38

c.s. 1.6 ı kurduktan sonra bu ip ye bağlanmak için ne yapmalıyız biraz anlatmanız mümkün mü?

korkufan 03-02-2013 12:34:02

Alıntı:

S7V7N Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066740619)
c.s. 1.6 ı kurduktan sonra bu ip ye bağlanmak için ne yapmalıyız biraz anlatmanız mümkün mü?

konsolu açıp connect ipyi yapıştırıp enter'le girer

swye girdim boştu çıktım

siyahh 03-02-2013 12:40:25

Haydi millet toplanın :D ben giriş yapıyorum haydi :D

DİKKAT: sXe açıktır ve şu an aktif olan map 1 hp dir...

Sıradaki Map: De_inferno

Kalan süre: 40 Dakika

korkufan 03-02-2013 12:49:43

hani ya la gelen yok ya :D

siyahh 03-02-2013 13:20:08

şu an 5 kişiyiz :)

95.173.174.247

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:20:08 -->-> Daha önceki mesaj 13:02:15 --

yahu hadi millet :D

strang 03-02-2013 13:31:23

illa tk istediniz geliyorum :)

mGunes 03-02-2013 13:32:10

Millet nerdesiniz sv boş :)

strang 03-02-2013 13:51:54

2 tk dan sonra 1-2 ezik wallhack diyince cıktım

PaSaSa 03-02-2013 13:54:44

cs yükleyim geliyorum nerden indirebilirim ki :D uzun zaman oldu oynamayalı

siyahh 03-02-2013 14:01:20

haydi millet 11 kişiyiz :D

ata350 03-02-2013 14:08:27

pro olsa iyiydi de, maplar bozdu çıktım :)

siyahh 03-02-2013 14:19:42

Alıntı:

ata350 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066741115)
pro olsa iyiydi de, maplar bozdu çıktım :)

hocam karışık takılıyoruz geçecez birazdan iceye :)

TayfunGunes 03-02-2013 14:41:15

oyuna gelin beyler :)

siyahh 03-02-2013 15:05:15

şu an dust2 long açık :) procular

KheizLech 03-02-2013 15:54:12

çok sık map değişiyor :D

TayfunGunes 03-02-2013 16:31:15

Alıntı:

KheizLech Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066741620)
çok sık map değişiyor :D

Aynen kardeşim ya bi mapda silah alana kadar diğer map geliyor :D

siyahh 03-02-2013 16:54:36

Oyuncular : 6 / 18
Oynanan Map : de_inferno
Sıradaki Map : de_airninja
Map kalan süre : 36:18 Dakika

95.173.174.247

ruudler 03-02-2013 17:51:03

Çoluk çocuk doluşmuş.Girilmez :)

siyahh 03-02-2013 17:55:53

Alıntı:

ruudler Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066742212)
Çoluk çocuk doluşmuş.Girilmez :)

yabilecek bir şeyim maalesef yok.Sonuçta serverlar arasında görünüyor hocam...

İyi eğlenceler...

netadam 03-02-2013 17:56:48

S.a serveri sen mi kurdun kardeş VDS veya Deditaced'e kurduysan PM atabilir misin bir sorum olacakta.

Zendorx 03-02-2013 18:43:33

46.20.15.12 bekleriz gardaşlar :D

siyahh 03-02-2013 18:45:42

saat 19:30 da toplanalım arkadaşlar...

NuhGuleyyupoglu 03-02-2013 19:28:12

Alıntı:

siyahh Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066742537)
saat 19:30 da toplanalım arkadaşlar...

Toplanalım admin olarak girde en son girdiğimde 2-3 adam vurdum saydırıyolardı :D

Edit Nick : Kedisi


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:38:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.