![]() |
CS 1.6 Sevenler İçin İP :) SERVER DURUMU: ONLİNE Merhaba Arkadaşlar; CS 1.6 Sevenler için sw ip mizi verelim :) Bugün 1 saat önce teslim aldım sunucuyu... Buyrun girmek isteyen girebilir; Şu anlık sxe opsiyonel ve de_dust 2 mapı açıktır... server ip: 95.173.174.247 İyi eğlenceler :) NİCKLERİNİZİN BAŞINA R10 EKİNİ KOYARSANIZ SEVİNİRİM |
h.olsun kardeş :) |
Alıntı:
|
Hile kullanıyor eleman yollamıyorsunuz. Bakayım diye kurdum oyunu, sildim şimdi. |
firsat buldkça girerim iyi oyunlar |
Alıntı:
Bekleriz kızmayın :) Sizin için sxe aktif yaparım... Saygılarımla... |
Şuanki map berbat :D |
şu anki aktif map dust 2 dir :) |
Geliyorum hemen ;) |
şu an aktif map iceworld |
Hayırlı olsun kardeşim ilk oyunumuzu keyifle oynadık :) -Muck :) |
Alıntı:
|
Bende gelcektimde en son girdiğim serverda 5-6 kişinin oyun hayatını bitirdiğimden dolayı çekiniyom :p :D |
Alıntı:
kimse duymaz :D :p |
Geliriz :) |
1 saate gırıyorum bende haydı toplanın :D |
Dostum her zaman online olurum fakat tek şartım var oda slotluk vercen mi bana :D Adminlik istemiyorum merak etme sadece slotluk olsa yeterli :) |
c.s. 1.6 ı kurduktan sonra bu ip ye bağlanmak için ne yapmalıyız biraz anlatmanız mümkün mü? |
Alıntı:
swye girdim boştu çıktım |
Haydi millet toplanın :D ben giriş yapıyorum haydi :D DİKKAT: sXe açıktır ve şu an aktif olan map 1 hp dir... Sıradaki Map: De_inferno Kalan süre: 40 Dakika |
hani ya la gelen yok ya :D |
şu an 5 kişiyiz :) 95.173.174.247 --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:20:08 -->-> Daha önceki mesaj 13:02:15 -- yahu hadi millet :D |
illa tk istediniz geliyorum :) |
Millet nerdesiniz sv boş :) |
2 tk dan sonra 1-2 ezik wallhack diyince cıktım |
cs yükleyim geliyorum nerden indirebilirim ki :D uzun zaman oldu oynamayalı |
haydi millet 11 kişiyiz :D |
pro olsa iyiydi de, maplar bozdu çıktım :) |
Alıntı:
|
oyuna gelin beyler :) |
şu an dust2 long açık :) procular |
çok sık map değişiyor :D |
Alıntı:
|
Oyuncular : 6 / 18 Oynanan Map : de_inferno Sıradaki Map : de_airninja Map kalan süre : 36:18 Dakika 95.173.174.247 |
Çoluk çocuk doluşmuş.Girilmez :) |
Alıntı:
İyi eğlenceler... |
S.a serveri sen mi kurdun kardeş VDS veya Deditaced'e kurduysan PM atabilir misin bir sorum olacakta. |
46.20.15.12 bekleriz gardaşlar :D |
saat 19:30 da toplanalım arkadaşlar... |
Alıntı:
Edit Nick : Kedisi |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:38:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.