R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Aşık olmak istiyorum artık! (https://www.r10.net/off-topic/765894-asik-olmak-istiyorum-artik.html)

EscapeLord 25-10-2010 02:02:20

Aşık olmak istiyorum artık!
 
Hiç aşık olamadım, aşık olduğumu sandım ama olamadım sadece hoşlanmak. Başka bişey yok. Hiç kendime göre birini hiç bulamadım, bulsam bi elde etmesi o kadar kolay geliyorki şuanda bana. Herşeyi yaparım onu kazanmak için ama öyle biri yok, hayallerimdeki kızı bulamıyorum hiç biyerde. Off off.

kanisti 25-10-2010 03:02:07

Boşver ağrısız başına dert alma:D Vakitsiz gül bile açmaz zamanını beklemen lazım yoksa hüsran olur herşey....

Razor_332 25-10-2010 03:03:02

Kim hayal ettiği kişiyi bulabiliyorki?

EscapeLord 25-10-2010 03:05:00

Alıntı:

kanisti Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064972690)
Boşver ağrısız başına dert alma:D Vakitsiz gül bile açmaz zamanını beklemen lazım yoksa hüsran olur herşey....

Asosyal olmaktan iyidir be hacı. :rolleyes:


Alıntı:

Razor_332 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064972691)
Kim hayal ettiği kişiyi bulabiliyorki?

Herşeyin bir ilki vardır. :cry

teknohaberci 25-10-2010 03:10:40

aşk güzel de bitmesi kötü oluyor. bitince çok koyuyor insana. bu sebepten tecrübelerime dayanarak söylüyorum: Bir daha olmam, olsam da üzerinde durmam, olay yerinden hızla uzaklaşmayı tercih ederim..

gerçek bir sevgi ve uyum lazım :((

RumuzTR 25-10-2010 10:53:06

ya bak herkes böyle düşünüyo yanlış düşünüyosun. ilk önce bi kızla görüşeceksin bi tanıyacaksın. belki senin aşık olcağın kişi odur. aşk çoğu zaman ilk görüşte olmaz. seni o kızı tanıdıkça aşık olacaksın. ama senide kaybetcez sonra :D :D

DraqoN 25-10-2010 13:24:46

bak geçen yıl en az haftada bir kız değiştiriyordıuum tipim pek yok ama kız tavlamayı çok iyi biliyorum kendime ait tekniklerim var ve bunu unutma kızlar tipe bakmaz asla ha tipe bazmaz derkende çok gıcıkta olmuyacaksın ... ikincisi aşık olmak bana saçma geliyor her gülden koklamak daha hoş bana göre.... ama en iyi bildiğim şeyse aşk bir seferde kavuşulacak kadar basit bişide değil insanlar ömürlerii veriyor bir sevdiği için

Weave 25-10-2010 14:00:20

Alıntı:

DraqoN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064973839)
bak geçen yıl en az haftada bir kız değiştiriyordıuum tipim pek yok ama kız tavlamayı çok iyi biliyorum kendime ait tekniklerim var ve bunu unutma kızlar tipe bakmaz asla ha tipe bazmaz derkende çok gıcıkta olmuyacaksın ... ikincisi aşık olmak bana saçma geliyor her gülden koklamak daha hoş bana göre.... ama en iyi bildiğim şeyse aşk bir seferde kavuşulacak kadar basit bişide değil insanlar ömürlerii veriyor bir sevdiği için

Taktik: K leri fln q yapcan demi ben biliyodum bunu

EscapeLord 25-10-2010 14:42:11

Alıntı:

teknohaberci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064972705)
aşk güzel de bitmesi kötü oluyor. bitince çok koyuyor insana. bu sebepten tecrübelerime dayanarak söylüyorum: Bir daha olmam, olsam da üzerinde durmam, olay yerinden hızla uzaklaşmayı tercih ederim..

gerçek bir sevgi ve uyum lazım :((

aradığım kişinin zaten sonsuz olmasını istiyorum. çokmu şey istiyorum? :cry

Alıntı:

RumuzTR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064973176)
ya bak herkes böyle düşünüyo yanlış düşünüyosun. ilk önce bi kızla görüşeceksin bi tanıyacaksın. belki senin aşık olcağın kişi odur. aşk çoğu zaman ilk görüşte olmaz. seni o kızı tanıdıkça aşık olacaksın. ama senide kaybetcez sonra :D :D

her gördüğüm kızla tanışırsam b*ku çıkmazmı :D

Alıntı:

DraqoN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064973839)
bak geçen yıl en az haftada bir kız değiştiriyordıuum tipim pek yok ama kız tavlamayı çok iyi biliyorum kendime ait tekniklerim var ve bunu unutma kızlar tipe bakmaz asla ha tipe bazmaz derkende çok gıcıkta olmuyacaksın ... ikincisi aşık olmak bana saçma geliyor her gülden koklamak daha hoş bana göre.... ama en iyi bildiğim şeyse aşk bir seferde kavuşulacak kadar basit bişide değil insanlar ömürlerii veriyor bir sevdiği için

playboymusun?

demreli 25-10-2010 15:28:49

Alıntı:

Zekai Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064974280)
aradığım kişinin zaten sonsuz olmasını istiyorum. çokmu şey istiyorum? :cry



her gördüğüm kızla tanışırsam b*ku çıkmazmı :D



playboymusun?

playgirl :D

AllyCan 25-10-2010 15:35:51

forgetting sarah marshallı izle filmde adam aşkı tatilde buluyor:D

aşk seni bulur elbet bekle,yok bekleyemem diyorsan çık işte hoşuna gidenlerle güzel olanlarla:D zaman geçir,mesela ben forgetting sarah marshall filmini izlemiş çok gülmüştüm güzel filmdir:D

EscapeLord 25-10-2010 15:45:10

Bugün ilkokul aşkımı gördüm :cry kız çökmüş abi ya. :D

CoNDiTioNaL 25-10-2010 16:41:01

Geçen sene ayrıldığım kız arkadaşımı hala öylesine seviyorum ki.. Onu bekliyorum hala.. İlk görüşte aşk yoktur gerçekten ilk görüşte sdece dış güzelliğini görürsün içni bilemezsin.

anLHsn 25-10-2010 16:52:23

İnan böyle aramayla buluncak bişi değil aniden cıkıyor karşına :)
Ben sevgilimle bir arkadaş aracılığıyla tanıştım ama bu zamanlar aklıma gelmezdi hiç. Biraz zor olsunki ayrılmasına o kadar zor olsun :) Kolayı herkes yapar sen zoru bekle.

Cycl0ne 25-10-2010 16:57:52

onu da mı biz bulalım dayı ? :D

PhiL0sQph3R 25-10-2010 17:01:49

erkek zaten aşık olmaz ki tam anlamıyla zorlama kendini akışına bırak :D

Doc.Deniz 25-10-2010 17:10:09

Olmayan bir şeyi arıyorsun.

advaldo 25-10-2010 17:27:55

Aşık olucağın varsa onu aramana gerek yok o elbet seni bir gün bulucaktır..

BilgiRehberi 25-10-2010 17:32:30

AŞK= Para + Dırdır + Bağımsız Hareket Edememe + ... diye gider.
Kısmetini beklemen daha isabetlidir.
5 yıldır süren bir ilişkim var, hamdolsun karşı tarafta iyi; fakat aşk kelimesinden nefret ediyorum.

Evleneceksen ben görücü usulundan yanayım kardeş.
Kim ne derse desin.

KlipteX 25-10-2010 17:42:04

Önceki postlarda gördüm bi arkadaş söylemiş ve doğru söylemiş.Bi süre playboy gibi davran :D:D yani çok kızla tanışmaya çalış tanıştıkça zaten anlarsın kendi aradığın kriterlerde vardır mutlaka öyle birinede denk gelirsen yeter artık buymuş dersin :)

GARMONSU 25-10-2010 17:44:48

Benden söylemesi. Çık çarşıya,pazara,git bankalarda sıra al gözüne kestir kestirebildiğini,bayan kuoförlerine gir bir yerin adresini sor, varsa çevrende bar akşamları canlı müzik üniversitelilerin takıldığı ortam felen en çok orlardan düşer :D bu tarz şeyler geliyor şuan aklıma. Herkesin karşısına mutlaka birisi çıkacak sabret çıkar ;)


Hee birde aşkın gözü kördür diyorlar nalet olası gerçekten kör herşeyi yaptırıyor kendini kontrol et sen yinede :D

ulass1905 25-10-2010 17:45:48

Boşver dostum, sen aşık olma, sana aşık olsunlar ;)

devils 25-10-2010 18:03:11

asosyalsin sanırım bence bunun yerine okulda hep takıl kızlarla boş vaktini hep onlarla geçir. Haha hihi olsun sohbetiniz bu kız olmaz dediğimiz kızlardan ne marifetler çıkıyor da farkında değiliz aslında. Biraz içlerine girip baksak zaten farkedeceğiz ama işte çok ön yargılıyız

EscapeLord 25-10-2010 20:27:54

Alıntı:

devils Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064975559)
asosyalsin sanırım bence bunun yerine okulda hep takıl kızlarla boş vaktini hep onlarla geçir. Haha hihi olsun sohbetiniz bu kız olmaz dediğimiz kızlardan ne marifetler çıkıyor da farkında değiliz aslında. Biraz içlerine girip baksak zaten farkedeceğiz ama işte çok ön yargılıyız

Asosyallik değilde ne biliyim insanları sevmiyorum, tamam düzgün kızlar var onlarla gerektiği kadar konuşuyorum zaten. 2 kız için yalakalık yapcak tip değilim. İşte bu yüzden hayat arkadaşı arıyorum. :p

MemHT 25-10-2010 20:45:03

Bende pek tip yok.. para desen çok yok.. :p Biz napak ? :D

SanTieG0 25-10-2010 22:36:24

Bence mantalite yanlış , aşık olmak istiyorum diye birşey olamaz bence.

Aşk zaten beklenmedik zamanda gelir , sen istesende istemesende içinde kalır , çıkaramazsın :)

Chan 25-10-2010 22:40:04

Olma kardeşim, pişman olursun. :p

EscapeLord 25-10-2010 23:03:30

İnşallah pişman etmez beni ya o kadar bekledim. :p

Segoe 26-10-2010 01:49:21

O sizi bir gün mutlaka bulur.

Chan 26-10-2010 02:33:50

Alıntı:

Segoe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064978873)
O sizi bir gün mutlaka bulur.

PKK'lıların duvarında yazan yazılar gibi olmuş. :D

Alıntı:

EĞER SİZİ GÖRDÜĞÜ ZAMAN ORTADAN KAYBOLMUSSA VE ETRAF SESSİZSE
BİLİNKİ
O BİR BORDO BERELİDİR
VE
MERAK ETMEYİN O SIZI MUTLAKA BULUR

By_ReFLeX 26-10-2010 02:34:13

aşkkkk... genelde acıttığı taraf biz oluyoruz. aşık olmadığına dua edeceğin yerine. aşık olmak istiyorum diyorsun :)

DerbedeL 26-10-2010 02:49:59

Alıntı:

Doc.Deniz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064975154)
Olmayan bir şeyi arıyorsun.

...

caliente 26-10-2010 03:54:05

Alıntı:

Chan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064979016)
PKK'lıların duvarında yazan yazılar gibi olmuş. :D

Sana küfretmek lazım aslında, şerefsizlerin ismini kesme işareti ile ayırıyorsun, saygın mı var senin onlara, saygı duyulacak bir topluluk mu onlar? :confused:

----------------------------------------------

Aşk için böyle anında karşılaşıp bir anda görüşte etkileşimin olmuş gibi bir şey olması lazım, benim başıma geldi mesela geçen hafta çarşamba günü, kız turkcellde çalışıyor, numaramı turkcelle taşıtmak için gittim, kızla bakıştık konuştuk, sürekli hata yapıyordu :D Yarım saat bekledim numara taşıma işlemlerini, imza atmak, kimlik fotokopisi vs. Hat taşındıktan 2 gün sonra gelin tarifenizi düzenleyim dedi, bende tabiki hayhay dedim, biraz sohbet ettik tabi, nerelisin, aa bizde oralıyız gibisinden. Her neyse, yarın uğrayımda, yarı kalan etkileşimi bitirelim o noktada. :rolleyes:

Böyle bir şey işte :D Bir an karşılaşıp bir şeylerden hoşlantı duymak falan filan, anlatılmıyor işte.

RrRras 26-10-2010 06:40:51

Alıntı:

MemHT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064976706)
Bende pek tip yok.. para desen çok yok.. :p Biz napak ? :D

pm atın vercem detayları:p

teknohaberci 26-10-2010 08:48:29

Aşk seni bulur elbet diyenlerin yaşı kaç ya hu, kaç kere aşk gelip buldu ya da :p

30 senedir bekliom niye aşk gelip beni bulmuyor :confused: Adresim aynı, telefon numaram aynı, sadece saçım uzadı o kadar. Gel bul bi zahmet aşk :eek:

Avagado 26-10-2010 12:06:31

Alıntı:

RumuzTR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064973176)
ya bak herkes böyle düşünüyo yanlış düşünüyosun. ilk önce bi kızla görüşeceksin bi tanıyacaksın. belki senin aşık olcağın kişi odur. aşk çoğu zaman ilk görüşte olmaz. seni o kızı tanıdıkça aşık olacaksın. ama senide kaybetcez sonra :D :D

aşkın ilk görüşte 0.2 saniyede olduğu kanıtlandı :rolleyes:

Snopy 26-10-2010 12:29:42

Benimle çıkabilirsin Zekai :D

DraqoN 26-10-2010 12:53:18

Alıntı:

Zekai Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064974280)



playboymusun?


hayır playboy değilimde istediğimn kızlan beraber olma şansım çok bir sürü kızlan çıkarım ama benim için asıl önemli olabn çıktığım kıza para yedirmek değil bana parasını yedirmeyi sağlamak bir kıza para yediirirseniz enayi oluyorsunuz bi kızdan para yediniz mide çok iyi çok akıllı zeki sayılıyorsunuz derdi bir arkadaşımk onun taktiğini uyguluyorum da Bu aralarda pek zengin kız kalmadı :)

teknohaberci 26-10-2010 13:10:23

Alıntı:

DraqoN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064980069)
hayır playboy değilimde istediğimn kızlan beraber olma şansım çok bir sürü kızlan çıkarım ama benim için asıl önemli olabn çıktığım kıza para yedirmek değil bana parasını yedirmeyi sağlamak bir kıza para yediirirseniz enayi oluyorsunuz bi kızdan para yediniz mide çok iyi çok akıllı zeki sayılıyorsunuz derdi bir arkadaşımk onun taktiğini uyguluyorum da Bu aralarda pek zengin kız kalmadı :)

Bir erkek olarak bunu kendine yakıştırıyorsan helal olsun sana..

Kızların parasını yiyip, onlarla gönül eğlendiriyorsun demek. Tebrik ederim. Bu konularda seni idol kabul ediyorum artık. Vay beee ne erkekler var.

DraqoN 26-10-2010 13:15:17

Alıntı:

teknohaberci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064980135)
Bir erkek olarak bunu kendine yakıştırıyorsan helal olsun sana..

Kızların parasını yiyip, onlarla gönül eğlendiriyorsun demek. Tebrik ederim. Bu konularda seni idol kabul ediyorum artık. Vay beee ne erkekler var.

abicim bi yandan haklıyım bir zaman gülnur adında bir or..... çok şey verdim çok değer verdm çok ağladım arkasından. çok hediyerler aldım bir kız arkadaşıma benim hakkımda söylediği şey ise ya ne yapcam o çocuğu enayinin biri bana aldığı kolyeyi sattım 100 lira etti...... sence bu sözlerden sonra nasıl davranmamı istiyorsun bir cevap veriri misin


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:18:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.