![]() |
Aşık olmak istiyorum artık! Hiç aşık olamadım, aşık olduğumu sandım ama olamadım sadece hoşlanmak. Başka bişey yok. Hiç kendime göre birini hiç bulamadım, bulsam bi elde etmesi o kadar kolay geliyorki şuanda bana. Herşeyi yaparım onu kazanmak için ama öyle biri yok, hayallerimdeki kızı bulamıyorum hiç biyerde. Off off. |
Boşver ağrısız başına dert alma:D Vakitsiz gül bile açmaz zamanını beklemen lazım yoksa hüsran olur herşey.... |
Kim hayal ettiği kişiyi bulabiliyorki? |
Alıntı:
Alıntı:
|
aşk güzel de bitmesi kötü oluyor. bitince çok koyuyor insana. bu sebepten tecrübelerime dayanarak söylüyorum: Bir daha olmam, olsam da üzerinde durmam, olay yerinden hızla uzaklaşmayı tercih ederim.. gerçek bir sevgi ve uyum lazım :(( |
ya bak herkes böyle düşünüyo yanlış düşünüyosun. ilk önce bi kızla görüşeceksin bi tanıyacaksın. belki senin aşık olcağın kişi odur. aşk çoğu zaman ilk görüşte olmaz. seni o kızı tanıdıkça aşık olacaksın. ama senide kaybetcez sonra :D :D |
bak geçen yıl en az haftada bir kız değiştiriyordıuum tipim pek yok ama kız tavlamayı çok iyi biliyorum kendime ait tekniklerim var ve bunu unutma kızlar tipe bakmaz asla ha tipe bazmaz derkende çok gıcıkta olmuyacaksın ... ikincisi aşık olmak bana saçma geliyor her gülden koklamak daha hoş bana göre.... ama en iyi bildiğim şeyse aşk bir seferde kavuşulacak kadar basit bişide değil insanlar ömürlerii veriyor bir sevdiği için |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
forgetting sarah marshallı izle filmde adam aşkı tatilde buluyor:D aşk seni bulur elbet bekle,yok bekleyemem diyorsan çık işte hoşuna gidenlerle güzel olanlarla:D zaman geçir,mesela ben forgetting sarah marshall filmini izlemiş çok gülmüştüm güzel filmdir:D |
Bugün ilkokul aşkımı gördüm :cry kız çökmüş abi ya. :D |
Geçen sene ayrıldığım kız arkadaşımı hala öylesine seviyorum ki.. Onu bekliyorum hala.. İlk görüşte aşk yoktur gerçekten ilk görüşte sdece dış güzelliğini görürsün içni bilemezsin. |
İnan böyle aramayla buluncak bişi değil aniden cıkıyor karşına :) Ben sevgilimle bir arkadaş aracılığıyla tanıştım ama bu zamanlar aklıma gelmezdi hiç. Biraz zor olsunki ayrılmasına o kadar zor olsun :) Kolayı herkes yapar sen zoru bekle. |
onu da mı biz bulalım dayı ? :D |
erkek zaten aşık olmaz ki tam anlamıyla zorlama kendini akışına bırak :D |
Olmayan bir şeyi arıyorsun. |
Aşık olucağın varsa onu aramana gerek yok o elbet seni bir gün bulucaktır.. |
AŞK= Para + Dırdır + Bağımsız Hareket Edememe + ... diye gider. Kısmetini beklemen daha isabetlidir. 5 yıldır süren bir ilişkim var, hamdolsun karşı tarafta iyi; fakat aşk kelimesinden nefret ediyorum. Evleneceksen ben görücü usulundan yanayım kardeş. Kim ne derse desin. |
Önceki postlarda gördüm bi arkadaş söylemiş ve doğru söylemiş.Bi süre playboy gibi davran :D:D yani çok kızla tanışmaya çalış tanıştıkça zaten anlarsın kendi aradığın kriterlerde vardır mutlaka öyle birinede denk gelirsen yeter artık buymuş dersin :) |
Benden söylemesi. Çık çarşıya,pazara,git bankalarda sıra al gözüne kestir kestirebildiğini,bayan kuoförlerine gir bir yerin adresini sor, varsa çevrende bar akşamları canlı müzik üniversitelilerin takıldığı ortam felen en çok orlardan düşer :D bu tarz şeyler geliyor şuan aklıma. Herkesin karşısına mutlaka birisi çıkacak sabret çıkar ;) Hee birde aşkın gözü kördür diyorlar nalet olası gerçekten kör herşeyi yaptırıyor kendini kontrol et sen yinede :D |
Boşver dostum, sen aşık olma, sana aşık olsunlar ;) |
asosyalsin sanırım bence bunun yerine okulda hep takıl kızlarla boş vaktini hep onlarla geçir. Haha hihi olsun sohbetiniz bu kız olmaz dediğimiz kızlardan ne marifetler çıkıyor da farkında değiliz aslında. Biraz içlerine girip baksak zaten farkedeceğiz ama işte çok ön yargılıyız |
Alıntı:
|
Bende pek tip yok.. para desen çok yok.. :p Biz napak ? :D |
Bence mantalite yanlış , aşık olmak istiyorum diye birşey olamaz bence. Aşk zaten beklenmedik zamanda gelir , sen istesende istemesende içinde kalır , çıkaramazsın :) |
Olma kardeşim, pişman olursun. :p |
İnşallah pişman etmez beni ya o kadar bekledim. :p |
O sizi bir gün mutlaka bulur. |
Alıntı:
Alıntı:
|
aşkkkk... genelde acıttığı taraf biz oluyoruz. aşık olmadığına dua edeceğin yerine. aşık olmak istiyorum diyorsun :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
---------------------------------------------- Aşk için böyle anında karşılaşıp bir anda görüşte etkileşimin olmuş gibi bir şey olması lazım, benim başıma geldi mesela geçen hafta çarşamba günü, kız turkcellde çalışıyor, numaramı turkcelle taşıtmak için gittim, kızla bakıştık konuştuk, sürekli hata yapıyordu :D Yarım saat bekledim numara taşıma işlemlerini, imza atmak, kimlik fotokopisi vs. Hat taşındıktan 2 gün sonra gelin tarifenizi düzenleyim dedi, bende tabiki hayhay dedim, biraz sohbet ettik tabi, nerelisin, aa bizde oralıyız gibisinden. Her neyse, yarın uğrayımda, yarı kalan etkileşimi bitirelim o noktada. :rolleyes: Böyle bir şey işte :D Bir an karşılaşıp bir şeylerden hoşlantı duymak falan filan, anlatılmıyor işte. |
Alıntı:
|
Aşk seni bulur elbet diyenlerin yaşı kaç ya hu, kaç kere aşk gelip buldu ya da :p 30 senedir bekliom niye aşk gelip beni bulmuyor :confused: Adresim aynı, telefon numaram aynı, sadece saçım uzadı o kadar. Gel bul bi zahmet aşk :eek: |
Alıntı:
|
Benimle çıkabilirsin Zekai :D |
Alıntı:
hayır playboy değilimde istediğimn kızlan beraber olma şansım çok bir sürü kızlan çıkarım ama benim için asıl önemli olabn çıktığım kıza para yedirmek değil bana parasını yedirmeyi sağlamak bir kıza para yediirirseniz enayi oluyorsunuz bi kızdan para yediniz mide çok iyi çok akıllı zeki sayılıyorsunuz derdi bir arkadaşımk onun taktiğini uyguluyorum da Bu aralarda pek zengin kız kalmadı :) |
Alıntı:
Kızların parasını yiyip, onlarla gönül eğlendiriyorsun demek. Tebrik ederim. Bu konularda seni idol kabul ediyorum artık. Vay beee ne erkekler var. |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:18:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.