O alttan kalanla beraber 3 tane kalmış olur. Bir dahaki senede max. 2 zayıf bırakabilirsin çünkü 1 üst sınıfa geçmek için alttan max. 5 dersin olması lazım.
NobraN
19-06-2010 13:12:58
oo yani 3 ünü versem yetio tmm süper :)
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:52:21.