![]() |
Alıntı:
Alıntı:
- Kredi hesaplaması yıl sonu ortalamasını olduğu notlardır. - Hayır sorumlu olarak direk geçersiniz o dersleri veremeden mezun olamazsınız. |
Merak ettiğim konu şu ortalama hesaplama kim neyle geçiyor vs çok detaylı bilgim var :) İnsanın ihtiyacı olunca her şeyi öğreniyor ( ihtiyacı olan arkadaşlar iletişime geçebilir ) merak ettiğim şey şu anadolu teknik lisesinde okuyan bir öğrenci Lise 2yi bitirdi. Lise 3e geçecek. Bu arada dal seçmesi gerekiyor. Bu dal neye göre seçilecek. Şu anda lise 3ü bitirenler biz geçen sene tercih yapmıştık vs diyorlar biz ise hala bir şey yapmadık ? |
Merhaba ; Benimde kardeşim var Lise'de okuyan bütün dersleri (5) e-okul'da gördüm notları fakat edebiyat hocası (3) vermiş karne notuna böyle olduğu için Takdir vs vs alamaz mı ? Dil ve Anlatım (5) ... Teşekkürler şimdiden... |
Alıntı:
2- Bu şöyle oluyor yıl sonundan yani 1. dönem ve 2. dönem notlarının ortalamasına göre hesaplanıyor. 3- Evet aynen öyle oluyor. Alıntı:
vBulletinMaster kaynak vs varsa belirtirseniz bizde doğrusunu öğrenmiş olalım. |
Alıntı:
tüm dersleri tek tek örnek veriyorum matematik haftalık ders saati 4 yıl sonu ortalamasında karnedeki notu 5 bu ikisini çarpıyor 5*4=20 Tüm derslerini bu şekilde yapıyor sonra sonuçların hepsini topluyor toplam haftalık ders saatine bölüyor (rehberlik dersi sayılmıyor) 20 ile çarpıyor çıkan sonuç onun kaç alabileceğini gösteriyor. Eğer anadolu lisesi ise 60 ile geçiyor 70 teşekkür takdir kaç bilgim yok çok uzakta olduğu için :D düz lisede 50 ile geçiyor teşekkür takdir kaç bilgim yok fen lisesinde 70 ile geçiyor teşekkür takdir kaç bilgim yok Kardeşiniz hesaplasın kaçla takdir alındığını da sorsun öğrensin :) |
Zaten öbür dersleri full 5 olduğu için takdir alır o zaman... Edebiyat hocası biraz sorunlu tip gidip bende konuştum ama nafile kadın önceden erkekleri çok bırakmış... Sözlüleri 25-30 diye geçmiş hiç vermese kardeşim 5 ile geçerdi... Neyse teşekkürler... |
Alıntı:
Hepsi 5 olduğuna göre zaten kardeşiniz başarılı bir öğrenci olsa gerek sorun çıkmaz. |
Alıntı:
Evet evin içi kitap dolu paso okuyor (: Romancı bu çocuk ama edebiyatı böyle düşmesine çok üzülüyorum bir yandan çünkü sürekli kitap okuyor... Bakalım hayırlısı olsun teşekkürler arkadaşlar... |
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Benim kredi 2.50 üstünde ama 3 dersim zayıf (mat geo inkılap) Sınıfı geçerim ama mezun oluncaya kadar o dersleri vermem gerekir mi? |
Alıntı:
Ben dün 2 öğretmene sorduğumda, Vermiyorsun ortalaman ya da kredin tutuyorsa / sınıfı geçebiliyorsan 3 zayıfın direk siliniyor. Yeter ki baraj dersi olmasın , Dil ve Anlatım.. Dil ve Anlatım dersi olursa o ders hariç diğerleri siliniyor. Onun içinde kurtarma sınavlarına girmen gerek. |
Alıntı:
Alıntı:
Bir öğrenci 1 olduğu dersi vermeden diploma alamaz ama her dönem sınavlar oluyor mutlaka verir hocalar kolaylık sağlar.Alt dersler 6 dersi geçemez. Alıntı:
Alıntı:
|
Kardeşim anadolu lisesinde okuyor, belirli bir ortalamayı yakalarsanız 3 zayıf olsa bile direk geçiyorsunuz ve vermenize gerek kalmıyor onların okulunda 3.00 üstü lazımmış ortalaması 3.14 3 zayıfı vardı,direk geçti ve sorumluluk vs uğraşmadı. |
Alıntı:
|
Bu ygs sınavında okuldan gelen puanlamada düzenleme olmuş sanırım. Okuldan max. ve min. kaç puan geliyor ? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
85 *4(ders saati) = 340 Bu şekilde hepsi hesaplanıyor ve en son hepsi toplanıp toplam ders saatine bölünüyor. |
Alıntı:
Karneyi aldım kredi kısmı var ? Kredi puana göre değil yıl sonu notuna göre. mesela anadolularda 3.0 olunca geçiyorsun bizde 44 ders var haftada 132 kredi yapıyor |
Alıntı:
Kredi sınıf geçme , puan belge içindir. |
Alıntı:
44 dersim var haftada 3.0 la geçiyorum 132 kredi olunca geçtim mi ? |
Alıntı:
Düz lisede veya anadolu lisesindeysiniz geçiyorsunuz. Fen lisesinde iseniz kalıyorsunuz. |
Alıntı:
Teşekkürler +rep :) |
Alıntı:
Alıntı:
Arkadaşlar küçük bir yeri yanlış okumuşum :) Eğer kaldığınız ders seçeceğiniz veya seçtiğiniz alanın alan dersi değilse ortalamanız tutuyorsa o ders siliniyor eğer alan dersi olursa krediniz tutuyorsa sorumlu geçiyorsunuz. |
@LordEspoir Haftada 44 ders nasıl oluyor? Okul türü nedir? |
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
Normalde 37 ders olması lazım. |
Alıntı:
|
Anadolu liseleri, rehberlikle beraber 37 ders oluyor haftada. ;) |
Alıntı:
|
Anadolu lisesiyim. Dersin notunu saatiyle çarpip toplam ders saatine bölüyoruz dimi? Neyse, ders saati 36 diye boluyoruz dimi? Çünkü rehberlik sayilmiyor? |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:25:12. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.